Kelly Divine? Ava Devine? J.R. Carrington? Isabella Pacino? Vet att Gianna har slutat med porren men är det bara jag som saknaaaaaar henne så sjukt mycket? Det där skrattet..sättet hon kollade på personen hon sög av....älskade se henne spotta rakt in i kameran och vara aggressiv!
Ava Devine verkar inte vara aktiv på sociala medier, men hon återfinns på bilder som hennes dotter, syster respektive hennes mamma postar på sina profiler på Facebook:
Ava Devine verkar inte vara aktiv på sociala medier, men hon återfinns på bilder som hennes dotter, syster respektive hennes mamma postar på sina profiler på Facebook:
En eftertraktad godking! Mina damer och herrar, jag ger er - Kelly O'Dell! Hon jobbar numera som en "Brand Ambassador (vad f-n gör en sdåan förresten?) för Stryve Biltong i Palm Springs, Kalifornien. Hon har döttrar men är numera skild. Hon har (eller har haft) fyra stycken hundar
Ok, den här var rätt svår. Minns ni Jenteal? Tadaa!! Found her! Hon är numera sjukpensionär (trots att hon endast är 42 år gammal) efter att ha skadat ryggen.