2019-09-19, 19:09
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Egentligen borde hon betala Flashback då det är FB som mer eller mindre skriver hennes blogg. Undrar när FO och hans äventyr hamnar publikt i Höglunds blogg? Då blir det läsa av för allmänheten, och läggs hans ordbruk upp så lär många lära sig nya ord

Flashback borde i alla fall få royalty om hon får några intäkter på allt hon snor härifrån, fortsättning lär väl följa men hur Höglund ska få lilla Karin att framstå som liljevit och oskyldig övergår min fantasi i alla fall.

Men andemenigen i drapan kunde ju inte missas, hon kunde ju t.ex nämnt att HOL har enskild vårdnad om barnen.
Citera
2019-09-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Brett blandat skulle jag säga. Så har det varit tidigare också.
Fika på Östermalmshallen, kvällen på Trattorian & Orangeriet eller något av dom lite bättre ställena runt Fridhemsplan. Hon undviker slaskställen, men går heller inte på hippa eller överklass-ställen.
Hon rör sig mycket på Kungsholmen, men även en del city och Östermalm. Sällan Söder.

Tack. Intressant.
Har man någon uppfattning om vad hon sysselsätter sig med om dagarna? Intressen, hobby, resor, kultur?
Citera
2019-09-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Flashback borde i alla fall få royalty om hon får några intäkter på allt hon snor härifrån, fortsättning lär väl följa men hur Höglund ska få lilla Karin att framstå som liljevit och oskyldig övergår min fantasi i alla fall.

Men andemenigen i drapan kunde ju inte missas, hon kunde ju t.ex nämnt att HOL har enskild vårdnad om barnen.
Hennes agenda brukar vara tydlig. Så nästa inlägg lär vara ännu tydligare. Karin kommer rosas och HOL troligen bli kastad åt vargarna. "Jag nämner inga namn på toppjurisen men det är HOLs f d hustru"...
Citera
2019-09-19, 19:19
Medlem
Efternamn08, jag förstår mig inte på dig.

Det är bra att du visar för oss alla hur sjuk den där efterlyste FO verkar, så tack för bilderna ur fupen från misshandelsmålet.

Samtidigt är nu FO förste misstänkte som jagas i landet och häktad i sin frånvaro för bedrägeribrottet.
Men FO har också nära koppling till KL och är den som misstänks för torpedjobbet. Och hon är fortfarande misstänkt för anstiftan, om nu någon har glömt den detaljen.

En KL som du berömt för utseende och charm och stabilitet, samtidigt som du har uttryckt att du inte är opartisk i målet.

Vad händer?

Kan du reda ut frågan?

Två av dina tidiga inlägg, det finns fler:

(FB) Kände advokaten Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9-2019

(FB) Kände advokaten Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9-2019
Senast redigerad av skitkuligen 2019-09-19 kl. 19:36.
Citera
2019-09-19, 19:23
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Man hittar en del när man söker i tråden och det här låter som ett troligt scenario om skotten.

Jo det är väldigt fel att komma till barnens skola när hon var full.
Ska barn verkligen behöva ringa efter hjälp för att bli av med sin fulla mamma på skolan?
Ja det är det, visste inte att hon var full.
Citera
2019-09-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tack. Intressant.
Har man någon uppfattning om vad hon sysselsätter sig med om dagarna? Intressen, hobby, resor, kultur?
Lådvin.
Citera
2019-09-19, 19:34
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Förvånande att kvinnor tycker så.

Förhållande man inte kommer ifrån. Hur går det ens till?

Barn är väl oftast anledningen. Kan vara en ekonomisk situation. Hot från partnern.
Citera
2019-09-19, 19:35
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Skulle du även använda den personens/partnerns pengar och tillgångar som du ville?

Bara en fråga.

Det beror väl för fan på situationen. Utnyttja, nej. Vid behov, ja. Skulle jag vara den med pengarna skulle jag acceptera samma villkor
Citera
2019-09-19, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Lådvin.

Ha ha, bra där, vad hon pysslar med om dagarna förutom det mer uppenbara tänkte jag men för all del alla har vi våra hobbys.
Citera
2019-09-19, 19:45
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Lådvin.

Jaha, och hur vet du det? Brukar du dela lådan med henne?
Citera
2019-09-19, 19:52
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Eftersom jag blivit ombedd att sluta spamma med oviktiga saker så lägger jag inte upp för mycket. Vill ni ha mer från fup så får ni säga vad ni vill ha. Jag har som ni ser fotograferat så jag har flera hundra bilder från fup.
Är en snål jävel och ville inte betala för en pappersfup

Någon koppling till Skärholmen någonstans i den där fupen?
Citera
2019-09-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Eftersom jag blivit ombedd att sluta spamma med oviktiga saker så lägger jag inte upp för mycket. Vill ni ha mer från fup så får ni säga vad ni vill ha. Jag har som ni ser fotograferat så jag har flera hundra bilder från fup.
Är en snål jävel och ville inte betala för en pappersfup
Va fan - är det nån som INTE spammar är det väl du!
Jag hade velat läsa förhören med honom. Om jag minns rätt så sa han inte mycket, men vill gärna bekräfta det. Helst vill jag ha hela fupen. Men inte om det är en fil per bild. Det blir för mycket. Men som sagt, gärna förhören.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in