Jag kör som manlig eskort i Gävle (Gävleborg, Norduppland) sen ungefär ett halvår. Av de kunder som jag har träffat verkar det inte finnas alltför många kollegor.
Är vi flera? Annonserar ni på nätet? Jag har bara använt Rosa sidan, men har ni andra forum?
Fan berätta hur du har gått tillväga! Jag skulle också vilja bli det men vet inte riktigt hur jag ska börja? Prislista? Vart vänder jag mig för kunder? Skriv gärna PM
Jag är en diskret kille med ordnade förhållande och har haft en väldigt bra uppväxt.
(Du skulle aldrig misstänka mitt extra jobb)
Jag har sålt massage till män under flera år, många är helt vanliga män några har fruar och är väldigt diskreta. Har lagt ut massage annonser på nätet men numera sker allt via en app och ibland KIK.
Männen jag träffar är oftast mellan 40-50 år. Jag väljer noga vem jag träffar, ber tex. alltid om face bild. Men jag skulle inte säga att det är svårt att hitta män som betalar om man är desperat. Många kunder har bra jobb och ser även bra ut. Jag har träffat alltifrån VD män till män som jobbar på lager, dock har de flesta haft bra jobb. Har tex. en muskulös snygg 40 åring som jag masserar regelbundet som har en bra position i yrkeslivet. Har alltid blivit bra bemött av alla mina kunder och får mellan 500-1000 kr för 40 min helkroppsmassage där jag runkar av kunden och ofta även fingrar dom i röven. Ofta är kunden helt naken när jag masserar och jag är klädd i kalsonger och ibland helt naken.
Ett trevligt extra jobb helt enkelt. Jag vet fler killar som har det som extra jobb dock erbjuder de olika tjänster men, massage är hyffsat vanligt .
Jag ser mig själv som Bi-nyfiken/ hetero jag har tex. aldrig fått känslor för en kille bara blivit kåt. Gör detta för att jag tycker att det är kul och kanske lite spännande ibland. Är egentligen inte i behov av pengarna, bara en bonus. Viktigt att nämna är att jag har tydliga gränser vad jag gör med kunder och allt sker "professionellt" . OBS:
Om man ska ge sig in i detta ska man tänka igenom vad man gör och om man känner att man mår psykiskt dåligt eller inte kan sätta gränser är det detta inget extra jobb för dig, då man måste ha kontroll och veta vad man gör till 110% annars blir du lätt utnyttjad.
Senast redigerad av massageadam 2019-09-16 kl. 21:22.