Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Många sexköpare är gifta och har barn. En del är unga och snygga. Det handlar om att vägen till sex är 100 gånger längre med en vanlig tjej än med en hora.
Precis, som jag själv tidigare tog upp när vi pratade Ronaldo så tror jag att folk i partnerskap känner sig tryggare med att vänstra med en hora än en vanlig tjej, då dom brukar ha en tystnadskodex, vilket är nödvändigt ifall man vill fortsätta vara verksam i branschen.
Därav har jag viss förståelse för dessa gifta män, om än jag blir äcklad utav många anledningar.
Och nej, snygga unga singelmän köper inte horor.
Och nej, vägen till att ha sex med "en vanlig tjej" är i många fall en fråga på tinder. Förslagsvis:
"Hej, vill du ligga?"
Citat:
Pics or it didn't happen. Det finns studier som visar att upp till 30% av tjejerna som är på tinder rapporterar att de bara är där för att få gratis mat.
Du behöver inte tro mig, som jag tidigare sagt är jag för nuvarande i ett förhållande, har således ej tinder mer.
Och även om jag hade haft kvar appen skulle jag inte lägga upp prints för att få dig att tro på mig, vad du tror är oväsentligt för mig.