2019-09-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Eller inte.

Enligt uppgift i tråden var det så enligt grannarna, som tyckte det var så obehagligt...förstår dom!
Citera
2019-09-14, 21:26
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Ursäkta, men jag förstår inte vad du svarar ”knappast” på. Är det inte bekräftat?

Edit/tillägg: Men hon var vän även med Hanna? Började det med vänskap mellan Lena och Hanna?

Den vigseln var väl utanför LWs församlingskrets om jag inte missminner mig, så de har antagligt bett att få henne till vigseln specifikt. Hur de då kände varann har nog inte framgått, eller om LW då, vid den tiden, var mer bekant med någon av paret D, och vem av dem iså fall.
Citera
2019-09-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
Enligt uppgift i tråden var det så enligt grannarna, som tyckte det var så obehagligt...förstår dom!

Vadå? Alla grannar menar sig veta att han ljög, trots att han skulle vara så duktig manipulatör?
Citera
2019-09-14, 21:29
Medlem
Citat:
Det är stor skillnad på att ha erfarenhet av andras människors kris, och att i sitt eget privatliv möta en extremt duktig skådespelare. Tänk på alla de grannarna han stövlade till för att försöka överyga dom om hans oskuld, han såg dom nog t.o.m i ögonen, förstår du hur han agerar för att övertyga? Han försöker ligga steget före hela tiden, inte sant?

Men det verkar ju som att det är väldigt få som tror på honom eller? Då kan han väl inte vara en extremt duktig skådespelare? Eller menar du att människor dömer ändå? Så där på förhand och på indicier? Jag får inte ihop det?
Citera
2019-09-14, 21:30
Bannlyst
Citat:
Du tänker på om det verkar som att hon utsatts för något sexuellt relaterat våld? Eller varit avklädd (dvs mer än bara lättklädd som ev shorts och t-shirt vilket inte skulle vara märkligt i den varma försommaren)?

Vi släpper den......
Citera
2019-09-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
En notorisk överenergisk pippare som såg varje sexuell situation som ett race to the bottom of his own, varenda gång, kan göra vilken kvinna som helst utmattad i längden, kan jag tro. Man kan ju ha andra intressen här i världen - tex att laga mat, umgås med barnen, läsa en stund. Vara ifred. (Vare sig man är man eller kvinna)

Kanske ansåg SD att han behövde 2 kvinnor för att få avköna sig när det passade - och när plötsligt ingen av dem ville ha honom så skyllde han naturligtvis på dem. Eller rättare sagt på LW. Plötsligt stod han där med tummen i munnen och blev förvirrad. Sen förbannad. Men mörda ville han inte göra, risken var ju att han skulle åka fast! Så han manipulerade frun som fick göra grovjobbet och att allt var LWs fel?
Har också den känslan, han vill ha, och det han inte får hemma går han ut och tar, helt utan samvete och ånger! Ångvältskänsla!
Citera
2019-09-14, 21:31
Medlem
Citat:
Den vigseln var väl utanför LWs församlingskrets om jag inte missminner mig, så de har antagligt bett att få henne till vigseln specifikt. Hur de då kände varann har nog inte framgått, eller om LW då, vid den tiden, var mer bekant med någon av paret D, och vem av dem iså fall.

Jo, det är så det ska ha gått till. De ville gärna bli vigda av vännen, så har jag förstått det.

Precis det jag var nyfiken på.
Citera
2019-09-14, 21:35
Bannlyst
Citat:
Vadå? Alla grannar menar sig veta att han ljög, trots att han skulle vara så duktig manipulatör?

Jadu, den går ju inte riktigt ihop....
Senast redigerad av Avd.9 2019-09-14 kl. 21:37.
Citera
2019-09-14, 21:36
Medlem
Citat:
Hur kan du midsförstå så mycket?
Grannarna tyckte det var mycket obehagligt när han stövlade runt hos dom som en desperados förvatt försäkra dom om att han var fullkomligt oskyldig...vilket det visats sig att han inte var, inte sant?
Citera
2019-09-14, 21:39
Medlem
Citat:
Grannarna tyckte det var mycket obehagligt när han stövlade runt hos dom som en desperados förvatt försäkra dom om att han var fullkomligt oskyldig...vilket det visats sig att han inte var, inte sant?

Men han är inte dömd ännu...inte sant!

Besinna dig människa!
Citera
2019-09-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Men han är inte dömd ännu...inte sant!

Besinna dig människa!

Nej det kanske han heller aldrig blir, men bevis lär de ha ändå även om de inte räcker, han sitter häktad på sannolika skäl med restriktioner, jomensörrö han är nog så smart att han kan ljuga sig fri?
Citera
2019-09-14, 21:53
Medlem
Citat:

Nej det har inte visats än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in