2019-09-10, 00:07
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittluderrrr-byFW
Och apropå Pontus: hans ständiga sökande efter fysiskt kontakt med Maria är ju bara för rolig att se på. Vet inte hur många andra här inne som lagt märke till det, men det är väl ändå uppenbart att han är rätt förtjusad av henne?

Jag känner lite tvärtom, att Maria beter sig som en fnittrig högstadieletjej bredvid Pontus. Han är trots allt en hyfsad bit utanför hennes liga.
Citera
2019-09-10, 10:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag känner lite tvärtom, att Maria beter sig som en fnittrig högstadieletjej bredvid Pontus. Han är trots allt en hyfsad bit utanför hennes liga.
Svar ja, igår fick hon för sig att krama honom på kinden och han försökte desperat slita sä, någon borde maila Finland och hennes kanske fula man...om vad som pågår i studion
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-10 kl. 10:08.
Citera
2019-09-10, 12:06
Medlem
trattfans avatar
Kommer jag ihåg fel, men inte är det fler lag i år eller?
Känns spontant som det är lika många lag som förra året (ISH). Eller har alla inte gjort entre än?
Citera
2019-09-10, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Kommer jag ihåg fel, men inte är det fler lag i år eller?
Känns spontant som det är lika många lag som förra året (ISH). Eller har alla inte gjort entre än?
Den andra gruppen kommer senare, så vi har bara sett hälften av lagen om jag förstått rätt.
Citera
2019-09-10, 13:25
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucci
Den andra gruppen kommer senare, så vi har bara sett hälften av lagen om jag förstått rätt.

ska bästa lagen mötas sen ur båda grupper?
Citera
2019-09-10, 15:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-

Hennes gubbe är inte så ful som jag hoppades
https://www.google.com/search?q=Ville+Niinist%C3%B6&stick=H4sIAAAAAAAAAOP gE-LUz9U3MM6tMLRUAjPNkorKirQkspOt9AtS8wtyUoFUUXF-nlVxQX5pceoiVv6wzJycVAW_zMy8zO KSw9sAMwT3akQAAAA&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0a hUKEwie14bVs8bkAhVSkMMKHcsEDWsQ_AUIEigB&biw=1920&b ih=888
utan ser normal ut. Vad man dock kan notera är att det är samma typ av frilla, hud & hårdfärg och liknande ansiktsdrag som Pontus under den här blommande fetman & närsyntheten

Varav jag tror att Maria i psykosen förväxlar Pontus med den här mannen när allt går bra & allt är härligt, varav vi nog kan förvänta oss att det här kommer att ske och värre
https://feber.se/video/peter-jihde-forsoker-hangla-upp-sabina-lindgren/64646/
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-10 kl. 16:06.
Citera
2019-09-10, 16:16
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hennes gubbe är inte så ful som jag hoppades
https://www.google.com/search?q=Ville+Niinist%C3%B6&stick=H4sIAAAAAAAAAOP gE-LUz9U3MM6tMLRUAjPNkorKirQkspOt9AtS8wtyUoFUUXF-nlVxQX5pceoiVv6wzJycVAW_zMy8zO KSw9sAMwT3akQAAAA&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0a hUKEwie14bVs8bkAhVSkMMKHcsEDWsQ_AUIEigB&biw=1920&b ih=888
utan ser normal ut. Vad man dock kan notera är att det är samma typ av frilla, hud & hårdfärg och liknande ansiktsdrag som Pontus under den här blommande fetman & närsyntheten

Varav jag tror att Maria i psykosen förväxlar Pontus med den här mannen när allt går bra & allt är härligt, varav vi nog kan förvänta oss att det här kommer att ske och värre
https://feber.se/video/peter-jihde-forsoker-hangla-upp-sabina-lindgren/64646/

Nu är ju Maria och finnen skillda. Är hon singel?
Citera
2019-09-10, 22:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Kverulantskoj

Lite trist att Emil Persson som sitter i red fick med sin tråkiga fråga har Roxette legat med varandra

Fröjd & Sarte har haft sex?, det här är inte seriöst...

Måste dom vara så jävla spritfixerade, varje gång
Järkafan är med så måste ämnet upp

I övrigt upprepar sig frågeämnena där man intre kan göra annat än å gissa, nämligen gissa fobier, planerar dom gå igenom hela dsm?

Hasse var otrevlig när han sa att han kunde lite finska
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-10 kl. 22:50.
Citera
2019-09-10, 22:55
Medlem
EnGodForlorares avatar
Haha. Mest överskattat: är det verkligen ett snöre analkulor tänkte jag? Det var det. Säkert Filips favoritfråga.
Citera
2019-09-11, 22:22
Medlem
Enmansdemos avatar
Janne överväger om Bagdad är huvudstad i Saudi

Sir Väss - Bo A Orm

Han borde tävla i vi i femman istället

En svart boa är ju något man har runt halsen Cecilia Frode
Jag har blivit dödligt huggen av en worm...en hook-worm

haha Gustav Kassel-ludd är en orm, det här är mobbing!
där budskapet ska vara...vanligt folk känner inte till dig
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-11 kl. 22:30.
Citera
2019-09-11, 22:25
Moderator
Dr Kings avatar
Stor humor att se Janne Josefsson och Cecilia Frode. De är verkligen otroligt usla
De måste ha noll självinsikt som har tackat ja till att vara med i detta program.
Citera
2019-09-11, 22:50
Medlem
Titanics jungfrufärd 1946? Hon måste bara skämta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in