2019-09-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Här säger hon också något mycket märkligt om de gamla knapptelefonerna. Dels skrattar hon åt att hon har gamla knapptelefoner. Sen helt plötsligt så säger hon att de knapptelefonerna, har ju så kort minne.
Typ att utredarna kommer inte att hitta några gamla meddelanden kvar i telefonerna?

https://www.aftonbladet.se/tv/a/295286/toppjuristen-det-var-bara-en-sak-jag-inte-vill-svara-pa-under-forsta

Tror hon menar att hon har ett antal knapptelefoner för att dom har så kort minne, att hon därför måste ha flera stycken för att få mycket minne?
Citera
2019-09-10, 23:38
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Tror hon menar att hon har ett antal knapptelefoner för att dom har så kort minne, att hon därför måste ha flera stycken för att få mycket minne?

Eller så är hon bara dålig på att ta sig till återvinningen för elektronikskrot. Det kan väl se lite suspekt ut med flera telefoner, om hon nu har ett par gamla Nokia eller andra gamla men hjälpligt fungerande telefoner som ligger och skräpar.
Citera
2019-09-10, 23:39
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc

Hursomhelst är det skumt. Både att hon skrattar till och att hon nämner att de har så kort minne. Alla har ju råd med smartphone nuförtiden. Måste ju inte köpa dyraste iPhonen, utan kan vara nån Samsung. Till och med tiggarna från Rumänien har ju moderna mobiler.
Men om man vill kunna kommunicera utan att bli spårad kanske det är bättre med en extra gammal knapptelefon som går på ett gammalt nät?
Citera
2019-09-10, 23:40
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Troligen hennes bekant som lyfts fram i tråden som möjlig skytt.
Ok. Men varför skulle han ha skadat henne?
Citera
2019-09-10, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Då utredningen blev nedlagd så går den tyvärr inte att komma åt, men åklagaren noterade i beslutet att det varit en dramatisk händelse för barnen så nåt illa var det.
Fysiskt innebär ju kroppsligen.

Vad får en mamma att gå till sitt barns idrottsträning på fyllan så barnet i fråga måste ringa pappan och be om hjälp?

Gjorde hon det? Gick på fyllan till barnets träning?
Har hon aldrig försökt att bli nykter? Läggas in el dyl? Hon är ju väldigt sjuk.
Jobbig sjukdom, alkoholism.
Citera
2019-09-10, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Läs dagens slaskpress. Finns där.

Jag har sett Aftonblaldet-intervjun där hon visas utan ansikte och rösten redigerats.
Jag vill se bilder på hennes ansikte så att man vet hur psykopaten ser ut.
Citera
2019-09-10, 23:43
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Hursomhelst är det skumt. Både att hon skrattar till och att hon nämner att de har så kort minne. Alla har ju råd med smartphone nuförtiden. Måste ju inte köpa dyraste iPhonen, utan kan vara nån Samsung. Till och med tiggarna från Rumänien har ju moderna mobiler.
Men om man vill kunna kommunicera utan att bli spårad kanske det är bättre med en extra gammal knapptelefon som går på ett gammalt nät?

Jag har inte kommit mig för att åka till återvinningen med någon av mina gamla telefoner fast jag har en smartphone (har även gamla smartphones i en låda). Hon skrattar nog till för att hon anar vad polis vill ha det till, eftersom det enligt poliskällor "är känt att hon frågat runt om att leja torped" vilket låter som att man är lack ifall hon släppt någon efter en hafsig utredning, när det bara finns en som uppgivit att han blivit tillfrågad.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2019-09-10 kl. 23:46.
Citera
2019-09-10, 23:48
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Jag har inte kommit mig för att åka till återvinningen med någon av mina gamla telefoner fast jag har en smartphone (har även gamla smartphones i en låda). Hon skrattar nog till för att hon anar vad polis vill ha det till, eftersom det enligt poliskällor "är känt att hon frågat runt om att leja torped" vilket låter som att man är lack ifall hon släppt någon efter en hafsig utredning, när det bara finns en som uppgivit att han blivit tillfrågad.

Då borde hon väl ha sagt att "De tog även massa gamla knapptelefoner som jag har kvar". Men hon säger inte så. Utan skrattar till och helt plötsligt slinker det ut att de har ju så kort minne.

Aftonbladet har ju också reagerat och gjort en rubrik av det och klippt ut just det avsnittet och lagt ut i tidningen. De har ju massa mer filmmaterial.
Citera
2019-09-10, 23:49
Avstängd
konstapels avatar
Fruktansvärt oansvarigt av aftonbladet att göra en intervju med henne när hon är misstänkt för anstiftan. Hon ljuger ju som en häst travar. Hon verkar så borta i huvudet att hon inte fattar att just det faktumet att hon gick fram till polisen vid avspärrningen och identifierar sig bara det starkt talar för att hon är skyldig. Det är ett klassiskt anti-socialt beteende som bla brukar observeras vid mordbränder.
Citera
2019-09-10, 23:51
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Ja, den armen ser inte frisk ut. Hur gammal är KL? Jag läste 50 år någonstans i tråden. Vad är det för ett band hon har runt armen? Liknar ett sådant man får om man är inskriven på ett sjukhus.

Jag håller också med. Den armen ser obehaglig ut när man vet att den tillhör en kvinna på 50 år. Om någon sa att den tillhörde en 90 årig dam eller en mycket sjuk människa så hade jag inte blivit förvånad. Det ser också ut som om hon har ett mycket långt ärr som löper längs benet upp.
Citera
2019-09-10, 23:53
Medlem
Citat:

Ja jag säger inte emot. Det måste vara rätt ovanligt att ha fler knapptelefoner för att få mycket minne. Men jag tolkar hennes svar på det sättet sen kan man fundera över om det är sanning eller inte...
Citera
2019-09-10, 23:53
Medlem
Advokaten får väl betala ett eget kaukasiskt mördargille som gör slut på kärringjäveln så behöver han inte oroa sig mer. I det raserade Sverige kan ingen höra dig skrika du får dra ihop ett eget uppbåd som på den gamla hednatiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in