Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Jag är medveten om att du är otroligt sur på mig med anledning av jag tidigare deklarerat flera gånger för dig inom tråden, att NW har och hade ett vattentätt alibi gällande, och för just, den då aktuella tiden när mordet ägde rum på ifrågavarande's egen moder, du har ju hela tiden varit övertygad om vem den egentlige Gärningspersonen var, och måste ha varit.
Gällande de tre nya bevisen samt ett nytt vittne, så tar jag tillbaka detta, och detta sagt med anledning av att du skall få något att känna dig tillfredsställande över, men det där med att jag ljuger enligt dig, kan göra det samma i detta fallet, detta med anledning sagt av, att jag inte tänker att dra igång något bråk med dig om denna saken.
Mvh/ @JokerMannen
Ja det gör fanimej du alldeles rätt i. För det är ett påstående som du planterat här och som sedan blivit till en trådsanning. Inget sådant har kommunicerats ut av ansvariga för förundersökningen. Visst, en FU kan läcka.
Ärligt talat så tycker jag att det otroligt lågt att du tar tillbaka det -bara för att Snoris ”ska få känna tillfredställande”. På allvar?
Det är väldigt, väldigt respektlöst att sitta och hitta på saker när det gäller ett verkligt mord. Inte en ”mordgåta”, dvs en sällskapslek.
Antingen står du för dina påståenden eller så skriver du att du spekulerar. Det är väl ändå inte så mycket begärt?
Av respekt för Lena, hennes anhöriga, vänner och även dom du debatterar med.