2019-09-10, 17:31
Medlem
Jag tror det är en fejkad skjutning, det var meningen att han skulle klara sig.

Hade någon velat döda honom så hade det blivit gjort på något av dessa tre skott.
Citera
2019-09-10, 17:31
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Ingen gör en grundlig granskning på några sekunder. Speciellt inte när man bara har begränsad information.

Shit. Det sjunker verkligen inte in hos dig. Med vanligt sunt förnuft så förstår man på några sekunder att det inte är en sannolik teori. Jag skulle jättegärna se dig sitta i en utredningsgrupp och lägga fram dina teorier. Typ Palmegruppen. "Men Palme kanske iscensatte skjutningen själv? Hur kunde annars gärningsmannen veta att han skulle gå på bio? Sen gick det lite snett. Och han dog."
Citera
2019-09-10, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
var mamman 14 när hon födde systern?
De avled 2012 och hon 2019. Det är 7 år. Så 14 plus 7...
Citera
2019-09-10, 17:32
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Det här tycker jag talar för att hon har skador av hjärnblödning och eller utmattning/depression. Med hennes kompetens borde hon åtminstone ha försökt få ihop något överklagande med substans i.

Det är hon som babblar om hjärnblödning. I de domar som finns mot henne finns inget läkarutlåtande som talar för att objektiva bevis finns för hjärnblödning. Inget läkarutlåtande som påtalar hjärnskada eller att hennes personlighet är förändrad till följd av hjärnskada eller hjärnblödning.

Har mött på en annan person som hänvisar till hjärnblödning etz etz.

Det måste betraktas som att denna person är en fullblods-
hypokondriker fram till dess ett läkarutlåtande med datortomografi flyter upp till ytan i någon dom där hon är part.

Missbruk vet vi inget om heller annat än att vid de polisingripanden som skett har hon varit påverkad. Att vara påverkad av alkohol och ev kemiska substanser samt att begå våld mot tjänsteman våldsamt motstånd är ingen merit när man strider om vårdnad av barn.

Det är någon som lyft att hon blivit våldsutsatt inom familjen. Det finns ingen dom eller Fup som flutit upp gällande detta som får betraktas som hörsägen eller trådsanning.

Vad fortsättningen blir får vi läsa om såsmåningom.
Citera
2019-09-10, 17:34
Medlem
Graf.Mensdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen68
Skolfoto

https://minfil.com/34w9uc5dn1/E35F568B-BC3A-4BDD-ABFB-78FC53348151_jpeg

Tackar
Citera
2019-09-10, 17:34
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Utveckla gärna det där. Jag tycker hon verkar väldigt samlad. Vi vet ju inte hur hon varit under tiden hon var inlåst. Nåt "gråta ut" ser jag verkligen inte.

Om man är oskyldig så går man inte ut i media omgående utan då tar man sig kraft och tar hand om barnen mm. Att personen säger sig ha en teori är ju bara att vilseledande för att flytta fokus.
Hon är ju fortfarande misstänkt. Allt tyder på att hon har lejt en mördare.

Hade hon varit oskyldig så hade hon inte lämnat så mycket uppgifter till Expressen och Aftonbladet. Hon hade valt rättsliga åtgärder innan media mm.
Tror polisen medvetet släppt henne i förhoppning att skytten ska kontakta henne alternativ pengar eller något annat.

Sedan som du skrivit så har hon just torskat det mesta emot Henrik .

Magkänslan är att det är en psykopat som planerat detta sedan länge och fullt medveten om att hon var den första som skulle bli misstänkt. Hon har ju givetvis sopat så många bevis som möjligt för göra sig till offer. Helt enligt plan tror jag. (hennes)

Tror hon kommer bli omhäktad när man granskar henne mer.
Citera
2019-09-10, 17:35
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerwolf
Herregud du tror väl inte att de dog samma år allihop ? 🙄

lät som det i och med de var på interventionen med Karin tillsammans...
Citera
2019-09-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Utveckla gärna det där. Jag tycker hon verkar väldigt samlad. Vi vet ju inte hur hon varit under tiden hon var inlåst. Nåt "gråta ut" ser jag verkligen inte.

Håller med dig lungt beteende.
Citera
2019-09-10, 17:38
Medlem
Ser hon inte fruktansvärt utmärglad ut på fotot där man ser armen det ser ju bara ut att vara skinn och ben.. Eller har jag fel?? Ingen som kände samma sak??
Citera
2019-09-10, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Om man är oskyldig så går man inte ut i media omgående utan då tar man sig kraft och tar hand om barnen mm. Att personen säger sig ha en teori är ju bara att vilseledande för att flytta fokus.

Hade hon varit oskyldig så hade hon inte lämnat så mycket uppgifter till Expressen och Aftonbladet. Hon hade valt rättsliga åtgärder innan media mm.
Tror polisen medvetet släppt henne i förhoppning att skytten ska kontakta henne alternativ pengar eller något annat.

Magkänslan är att det är en psykopat som planerat detta sedan länge och fullt medveten om att hon var den första som skulle bli misstänkt. Hon har ju givetvis sopat så många bevis som möjligt för göra sig till offer. Helt enligt plan tror jag. (hennes)

Om hon skulle skaffat en torped då skaffar hon väl en som gör ett bra jobb, inte så han överlever eller, på tre skott ska man ju kunna döda någon, kan ju vara så att han skulle överleva.
Citera
2019-09-10, 17:39
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:

Tar hand om barnen ?
Hon har ju inte vårdnaden om dom.
Och med tanke på medias rapportering mm så är nog att närma sig barnen i detta läget otänkbart.

Dags att polisen och åklagare flyttar fokus nu, om de ska klara upp det här övh.
Citera
2019-09-10, 17:42
Medlem
Citat:

Hade hon INTE pratat med media, så skulle man (du) sagt att hon gömde sig och självklart är hon skyldig. Så det spelar ingen roll vad hon gör i det här fallet. Om hon är skyldig eller ej är svårt att veta - bakgrunden säger att det är väldigt väldigt troligt. Men inget VET. Och hur hon än gjort och valt att göra nu efter att ha suttit inlåst så hade det varit fel agerande enligt många. Hon kan inte göra något rätt just nu. Hur hon än gör blir hon dömd för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in