Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
En annan sak jag funderat på.
OM nu SD är mördaren (vilket jag tror) så är han en iskall jävel.
Jag kan ju tycka att har du mördat en person genom att mosa sönder ansiktet och huvudet så borde man förändras lite i sin framtoning som person.
Man borde i alla fall vara "lite låg" eller se ut som om man grubblar på nåt.
Hans beteende borde vara lite annorlunda.
Men inte SD.
Han kör på precis som vanligt, och han gödslar med foton där han står och flinar.
Allt är som vanligt, livet rullar på, och människan har till och med mage att umgås med gemensamma vänner till LW.
Han är en totalt iskall jävel, och nån liten psykopat-klocka ringer hos mig, i alla fall.
Precisus!
Det är just att han ansträngt sig så väldans mycket för att tala om för alla att han är oskyldig, skrattar och är glad, fe har ingenting på mig, hjälper LW son med cachen, ber om lov att få gå på LW begravning, åker på event när han är medveten om att han är just misstänkt för mordet, han grät väl tillochmed när LW vänner visade vad de tyckte när de såg honom..allt detta för att förvirra och övertyga.
Han lurade sig själv fullständigt med orden, de kommer aldrig att lösa mordet...
Allt detta blir så fruktansvärt äckligt rått och avskyvärt bissart, nu när han är häktad på sannolika skäl med restriktioner...att jag kan inte annat än hålla med dig!!