Citat:
Ursprungligen postat av
peterboras033
Finns det thailändska horor i Rosenlund
Nej, det gör det inte. Tror bara jag sett en asiatisk tjej där en enda gång. Kanske om det skulle sitta nån i en egen bil och vänta då möjligtvis. Det är typ i följande förhållande 15 östeuropéer på 4 svarta tjejer på 1 svensk missbrukare. Ungefär så under senaste året.