Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Vet inte men bör gå att reda ut. Även om jag är en av dem som fått till mig att KM=Pilot har jag svårt att släppa herr T*mmas St*enberg faktiskt. Det är något skumt där och dessutom envisa rykten om att han skulle gjort HA gravid. Kan någon kommentera detta mer, tro? Bland andra skulle ju Micke R kunna kommentera det här, du pratade ju med T sommaren 2017, vad sa han då och varför är ni inte längre kompisar på fb? (med all respekt för att du inte vill kasta ut din info om pilot så kanske du ändå kunde dementera T:s inblandning i det här, om du kan).
Jag kan självklart inte styrka eller dementera någons inblandning i detta, då bara de inblandade vet vad dom hänt.
Att TS skulle vara mmpg har ju bl.a PW dementerat och förutsatt att hon inte ljuger, så är TS inte mmpg.
De övriga ryktena har jag ingen aning om, utan misstänker att det bara är just rykten.
Varför jag inte är FB-vän med TS längre kan bero på att han flyttat och rensat kraftigt i sin vänlista. Från att tidigare haft mängder av gemensamma vänner, så har vi bara två idag.