2019-09-07, 09:49
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Finns det verkligen inte en enda bild på K@rin Lilj@ ????

Mestadels så kommer det upp en författare eller R@nelids K@rin ur en bok han skrivit.

Mycket märkligt att det skall gå radera sina bilder så himla soprent?

Hon har ombesörjt detta med offentlig spårning nära på fullständigt, och hon har fått proffshjälp med det. Det enda som på ett enkelt sätt finns att hitta är hennes telefonnummer.

Men jag säger det igen; Hon ser ganska på pricken ut som en tio år äldre Kirsten Dunst (skådespelerskan), om man nu vill försöka få en bild av henne.
Citera
2019-09-07, 09:49
Bannlyst
Brukar Karin hänga på sunkbarerna kring Fridhemsplan? Någon som sett henne och isf i vilket sällskap?
Citera
2019-09-07, 09:53
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Men nu sitter väl den fd. hustrun anhållen för anstiftan till mordförsök ?....
Var kommer klienten in då?
nu ska man nog inte utesluta någonting
tanten kanske har letat upp någon fd klient som uppenbarligen har varit extremt missnöjd med HOL och stoppat för honom lite pengar
Citera
2019-09-07, 09:54
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Hon har ombesörjt detta med offentlig spårning nära på fullständigt, och hon har fått proffshjälp med det. Det enda som på ett enkelt sätt finns att hitta är hennes telefonnummer.

Men jag säger det igen; Hon ser ganska på pricken ut som en tio år äldre Kirsten Dunst (skådespelerskan), om man nu vill försöka få en bild av henne.

Du har alltså sett henne "live"?
Citera
2019-09-07, 09:55
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/krim/kvinnan-forlorade-tvist-bara-dagar-innan-dadet/
Här är nog motivet

Citat:
Advokaten sa att en kvinna, som tidigare jobbat som domare, kunde ha ”lejt” en torped för att skjuta honom, enligt Expressens uppgifter.

Kort därpå greps den utpekade kvinnan på brottsplatsen. Senare anhölls hon, misstänkt för anstiftan till försök till mord.

Nu kan Expressen berätta att kvinnan och den skjutne advokaten ligger i en rättslig tvist med varandra.
Besked tre dagar innan skotten

Tvisten har pågått under flera års tid, men den 3 september – bara tre dagar innan skotten på Kungsholmen – kom ett beslut som gjorde att kvinnan förlorade tvisten, framgår i papper från domstolen.
låter som det skulle kunna vara anledningen till skjutningen
Citera
2019-09-07, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Inga problem alls. Någorlunda välklädd och stå med mobilen och titta uppåt.

Håller med. ALLA i trapphuset visste ju rimligtvis inte om "hotbilden mot BO".
Folk är otroligt "hjälpsamma" dvs. blåögda och korkade när det gäller att öppna dörren för någon som vill komma in. Samma sak när det gäller att skydda koden så att obehöriga inte ser när man slår den.

I andra länder är man betydligt mer misstänksamma mot alla som inte bor i samma hus/trappuppgång.
Citera
2019-09-07, 09:57
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Du har alltså sett henne "live"?

Jag har träffat henne åtminstone tre gånger, senast för 2 år sedan.
Citera
2019-09-07, 09:59
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/krim/kvinnan-forlorade-tvist-bara-dagar-innan-dadet/
Här är nog motivet
Japp! Vårdnadstvist tro?
Citera
2019-09-07, 09:59
Medlem
Citat:

Eftersom inga bilder tycks finnas frågar jag. Är det en träskpadda.
Citera
2019-09-07, 10:00
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

Ok, vad fick du för uppfattning om henne?
Citera
2019-09-07, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
Nej. Svammel av Loxxa. Enkelt stt kolla på Ratsit, upplysning m fl.HOL står som ogift.

På mrkoll.se så står de på samma adress fortfarande. Om det nu inte är ny kvinna med samma förnamn.

(oj, vad många gånger det tittats på mrkoll på dessa personer senaste dygnet)
Citera
2019-09-07, 10:01
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Brukar Karin hänga på sunkbarerna kring Fridhemsplan? Någon som sett henne och isf i vilket sällskap?

Korrekt såvitt jag vet. Främst Fridhemsplan, men även en del längs Norr Mälarstrand.
Caféer på dagarna och barer på kvällarna är ständigt återkommande.
Sällskapet är lite olika, men jag väljer att nämna Kaukasier igen (inte utseendet, utan folkgruppen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in