2019-09-07, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Hon hade ju inget eget boende? Det ryktas om tredje hand?
Söderort.....

Hon var forfarande inskriven i parets bostad efter så lång tid?

Well det har väl inte gått så värst lång tid efter skiljsmässan? För dotterns skull? Hon verkar ju också varit allvarligt sjuk. Finns nog 100 anledningar.

Notering: Ärke-nassen Petterssonblogg lyfter givetvis fram ett fall som Henrik haft med invandrare...
När han har haft 100-tals som inte innefattar invandrare och som är betydligt mer kända i media...
Citera
2019-09-07, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regatt
När en .22LR är dödligt fortfarande på 450 meter så tror jag inte ett skit på expressens lallar-artikel, måste ju va ren bs, jävla lögn-artikel, påhittat skit.

En slangbella kan vara potentiellt dödlig på långa avstånd också... och jag har skjutit tillräckligt många djur på både korta och långa avstånd för att veta vad jag pratar om... Har skjutit hjortar och rådjur med väldigt "fina" kalibrar rätt i skallen och med huvudsvålen bortblåst, men som fortfarande "vill resa sig"
Citera
2019-09-07, 01:24
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
Skulle ta allt Loxxa skriver med en nypa salt.

Finns inget som pekar på en invandrare. Det enda som framkommit i media är just en blond person.

Ja. Jag var inte seriös i mina teorier om afghan i blond peruk. Ville bara visa hur löjligt det blir att spekulera ditåt när vi har vittnesuppgifter på blond. Nu är det en blond slöja istället tydligen.
Citera
2019-09-07, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HuntingScank
En slangbella kan vara potentiellt dödlig på långa avstånd också... och jag har skjutit väldigt många djur på både korta och långa avstånd för att veta vad jag pratar om....

Ja, med andra ord ska man inte säga att folk överlever 6 skott i skallen när skytten är skit och inte satt några skott "i skallen".
Citera
2019-09-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regatt
Ja, med andra ord ska man inte säga att folk överlever 6 skott i skallen när skytten är skit och inte satt några skott "i skallen".

Vad pratar du om? Man kan överleva ytterst allvarliga skottskador - Även i huvudet - Så är det - Punkt.
Citera
2019-09-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Intressant. Invandrare alltså? Fanns ju vittnesuppgifter om att han var blond. En blond invandrare då. Eventuellt blekt/färgat hår. Kanske blond peruk som täckmantel.

Fick hon kontakt med någon kille på sociala medier eller dejtingsida? En kille som älskade henne och som kände till det förflutna.

En blond kille med en SUV. Hm!
Det är inte många inom tullarna som äger bil.
Bilen kan leda till ett spår. Vilken typ av person kör SUV? Personen bodde nog utanför Stockholm.
Citera
2019-09-07, 01:28
Medlem
Advokater borde har skyddsväst?
Citera
2019-09-07, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Fick hon kontakt med någon kille på sociala medier eller dejtingsida? En kille som älskade henne och som kände till det förflutna.

En blond kille med en SUV. Hm!
Det är inte många inom tullarna som äger bil.
Bilen kan leda till ett spår. Vilken typ av person kör SUV? Personen bodde nog utanför Stockholm.

Många kör SUVs... Troligen vet farbror blå redan vem han är. Sannolikt visste de det redan när de tömt hennes telefon och beslagtagit hennes dator.
Citera
2019-09-07, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HuntingScank
Well det har väl inte gått så värst lång tid efter skiljsmässan? För dotterns skull? Hon verkar ju också varit allvarligt sjuk. Finns nog 100 anledningar.

Notering: Ärke-nassen Petterssonblogg lyfter givetvis fram ett fall som Henrik haft med invandrare...
När han har haft 100-tals som inte innefattar invandrare och som är betydligt mer kända i media...

Det är ju i alla fall några år sedan de separerade. Minst 4 år då det i domen från mars 2016 står EFTER separationen kring händelsen om våld mot tjänsteman...
Och redan 2013 hade de separata boenden.
Citera
2019-09-07, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det är synd om pappan också, synd att samhället inte kunde skydda honom från psykopatkvinnan.

Han arbetar med att sätta folk som vill andra illa fria på löpande band, han gör det för att tjäna pengar och är känd för det. Inga som helst sympatier för honom! Så jävla härligt när verkligheten hinner ikapp.
Citera
2019-09-07, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
Det är ju i alla fall några år sedan de separerade. Minst 4 år då det i domen från mars 2016 står EFTER separationen kring händelsen om våld mot tjänsteman...
Och redan 2013 hade de separata boenden.

Fast det spelar egentligen ingen roll. Personen i fråga måste själv begära adressändring. Och är man lite sjuk i skallen så kanske man har annat att tänka på istället för att ändra adress? Eller om inte annat för att ha en naturlig koppling kvar till sin "familj".
Citera
2019-09-07, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Han arbetar med att sätta folk som vill andra illa fria på löpande band, han gör det för att tjäna pengar och är känd för det. Inga som helst sympatier för honom! Så jävla härligt när verkligheten hinner ikapp.

Han är advokat och inte domare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in