Citat:
Ursprungligen postat av
Postino
Ge gärna några exempel på "stor skam" som Wallström ställt till med! Hoppa över Israelfrågan där hon kritiserat landet rasistiska politik gentemot palestinierna och anklagats för antisemitism vilket givetvis är nonsens.
Simon Wiesenthal centret deklarerade henne som en antisemit. De har jagat nazistiska krigsförbrytare i decennier .. de om några borde veta, tycker du inte. Kanske du tycker annorlunda??
Varför ska vi hoppa över Israelfrågan bara för att du tycker så. Jag kan åtminstone ge en bakgrund till varför hennes agerande betraktas som Antisemitiskt:
"Utomlagliga avrättningar" har hon anklagat Israel för exempelvis.
Detta är en sjukdom som infekterat hela den socialdemokratiska ledningen. Och en stor del av Sveriges befolkning.