2019-09-06, 15:03
  #1
Medlem
Drapåtrissors avatar
Sörjd och saknad av ingen!
Citera
2019-09-06, 15:04
  #2
Medlem
Knullkungens avatar
Margot Wallström avgår som utrikesminsiter

Vill ha mer tid för familjen säger hon till DN. Är det sant eller ligger något annat bakom?

https://www.dn.se/nyheter/politik/margot-wallstrom-lamnar-regeringen/
Citera
2019-09-06, 15:04
  #3
Medlem
ColaKexs avatar
Margot Wallström avgår som utrikesminsiter

https://www.expressen.se/nyheter/margot-wallstrom-avgar/

Citat:
Utrikesminister Margot Wallström avgår.
– Jag gör det för att jag vill vara mer med min man, mina barn och mina barnbarn, säger hon i en intervju med Dagens Nyheter.
Citera
2019-09-06, 15:07
  #4
Medlem
Sam.Boyds avatar
Mutbrott?
Persona non grata i FN?

Eller är bankkontona nu fulla o hon ser fram mot ett stilla liv som ambassadör på Maritius?
Citera
2019-09-06, 15:07
  #5
Medlem
HenryGondorffs avatar
Inte en dag för tidigt.

Tack för att du skämt ut Sverige i hur många decennier nu, Margot.
Citera
2019-09-06, 15:07
  #6
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jaa!!! Först Annika och nu Maggoten

"Vill vara mer med familjen", betyder det att en av makarna fått Alzheimers eller att drickandet nått en nivå som kräver enskildhet?
Citera
2019-09-06, 15:08
  #7
Medlem
Given efterträdare finnes: Annika Strandhäll, när hon kommer tillbaka från sin timeout.
Citera
2019-09-06, 15:08
  #8
Medlem
Jag kan förstå det. Man reser ju jämt och ständigt. Skulle aldrig kunna jobba som utrikesminister.

Tråkigt dock att du slutar Margot. Lycka till med vad du nu kommer att jobba med.
Citera
2019-09-06, 15:09
  #9
Medlem
Jon.Holmss avatar
Ska bli skönt att slippa denna vidriga sossekärring!
Citera
2019-09-06, 15:10
  #10
Medlem
HVIT.s avatar
Borde skett för länge sedan. Kärringen har ställt till mycket elände för vårt land. Folkförrädaren borde inte komma undan med att bara avgå!
Citera
2019-09-06, 15:10
  #11
Medlem
bl1nks avatar
En av de minstrar i Sverige med mest erfarenhet. En ny generation är på väg.
Citera
2019-09-06, 15:11
  #12
Medlem
trevials avatar
Jag undrar varför!

Har varit sosse hela mitt liv och har inga problem med kvinnor som politiker. Men anat visst oråd mot just henne ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in