2019-09-06, 14:29
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Inte otroligt de fortsatte hem till bekantens bostad tillika HOL tidigare bostad när K kommer på besök och bekanten har kallingar och skjorta på sig. Efter restaurang Göken hade de nog GÖKAT i bostaden när K dyker upp och får tokspel vilket resulterar i domen 2016 som länkas i tråden

Du tar ut svängarna rejält. Men inte mig emot. Kan vara ett motiv också för dagens brott.
Citera
2019-09-06, 14:29
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Mord för 10 000?
I Sverige?

Ja. Det var vad han sa.
Citera
2019-09-06, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
En fd åklagare med psykiska besvär efter hjärnblödning beställer ett mord på sin fd man som är kändisadvokat av en gangster.

Det här blir allt mer spännande.

Vi få se! När namnet kommer fram på kvinnan, kan gå det gräva fram om det stämmer.
Citera
2019-09-06, 14:31
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
Är det bekräftat att han är muffalata a homosexuell gay ?
Nej nej nej. Bara jag och kommisarie Bäckström har insett detta.
Citera
2019-09-06, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jbeach
Att han ansökt om kontaktförbud betyder inte att han har fått kontaktförbud. Hade åklagare beslutat om kontaktförbud utgår jag från att DN hade skrivit det.

Sant. Men det visar oavsett på att något inte står rätt till, kan jag tycka.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Vi få se! När namnet kommer fram på kvinnan, kan gå det gräva fram om det stämmer.

Namnet på kvinnan är ju utan tvekan ex frun. Det är ju redan bevisat flera gånger om.
Citera
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillBass
Kanske inte just psykopat, men personlighetsförändringar av olika grad kan man definitivt få.
Man kan förlora en del av talförmåga beroende på var nånstans i hjärnan inträffats blödningen. Hjärnblödning beror oftast på högt blodtryck eller tromb. Rehabiliterings process kan vara ganska lång
Citera
2019-09-06, 14:34
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Då brukar dom ju ha koll och du brukar inte offert dö. Givetvis har skador som är svåra men jag gissar på att han kommer överleva när doktorerna säger stabilt.

Allvarligt men stabilt sades om Anna Lindh med hon slutade på kyrkogården.

TV4 säger att läget allvarligt men stabilt inte betyder mer än att han är vid liv och inget mer
Citera
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Och jag upprepar: det stämmer inte, för korrekt information se min tidigare kommentar.

Mvh

Det varierar självklart. Han sa att det varierar beroende på vad och vem, precis som du säger.
Men han var väldigt tydligt med att det fanns de i Sverige som begick mord för runt 10 000 kr.
Han sa det själv. Han hade massvis med års erfarenhet från allt i den organiserade brottsligheten.

Vad har han för anledning att ljuga om det? Han var anonym och levde på skyddad ort.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Man kan ju undra varför ASAP Rocky avskedade honom.
Citera
2019-09-06, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Namnet på kvinnan är ju utan tvekan ex frun. Det är ju redan bevisat flera gånger om.

Då bör man väl kunna kolla om är fd Åklagare också.
Citera
2019-09-06, 14:35
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Allvarligt men stabilt sades om Anna Lindh med hon slutade på kyrkogården.

TV4 säger att läget allvarligt men stabilt inte betyder mer än att han är vid liv och inget mer
Stabilt betyder att man har kontroll över livsviktiga funktioner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in