2019-09-06, 13:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Jaha, förklara då hur du tror hon kan ha blivit domare, och mer därtill i underrätter tidigare?
Det är ju ganska uppenbart att hon är en ordningsam människa, men som någon gång åkt på en abrupt vändning i livet.

Jag försvarar inte någon. Hon har attackerat poliser med våld tidigare, och hon kan säga vad som helst till vem som helst i stort sätt. Det finns inga försvar för en sådan person.
Efter en hjärnblödning kan man bli helt personlighetsförändrad.

Jag har själv sett en kollega drabbas. Han var världen trevligaste & snällaste kille. Men efter hjärnblödningen blev han elak, aggressiv & fullständigt sexfixerad. Han sa "kuk" & "knulla" typ 10 gånger i minuten & försökte slå folk på käften helt utan egentlig anledning.
Citera
Medlem
Hon K*rin Lilja finns på facebook men med tom profil
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DOMAREN99
Hon fick en hjärnblödning för ett tag sen och mådde inte så bra efter den

Citat:
Ursprungligen postat av BillBass
Jag förstår. Även hjärnblödning och dess konsekvenser kan förstås ses som ett försvar, om nu graden av förändringar är tillräckligt stor för att KL ska ha bristande kontroll över sitt handlande. Mycket intressant fall det här.

Är det ni som är kvinnans infantila kollegor som låtit henne hållas genom alla dessa år? Ni borde skämmas. Det är skattebetalarnas pengar ni slösar bort på er arbetstid. Kvinnans utsagor har i flera år i flera rättsfall visat sig sakna substans.
Citera
2019-09-06, 13:57
Medlem
Runkebys avatar
Vet man vem BO är förutom att han är en advokat?
Citera
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Ja, men han har tydligen valt att behålla ex-justruns namn. Låter väl bättre att heta Henr*k Olsson L*lja, än bara Henr*k Olsson. Det förstnämnda sticker ut mer, vilket kanske är bra om man vill göra sig en karriär som advokat.

Handlar nog mer om att barnen har samma konstellation vad gäller namnen.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itchii
Enligt domen har dom 2 barn 9 och 11 år men bara 1 är skriven på adressen och om jag räknar rätt i domen (2013) är det 11 åringen som är skriven där eftersom
det står 17 år skriven där.

vad hände med barnet som borde vara 15 år idag?

Har säkert inte fyllt 15 ännu och därav ej med på Ratsit.
Citera
2019-09-06, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det har alltid gått att köpa billiga torpeder.

Det kvalitén (inte viljan) som avgör torpedens pris.

Man kan få Anders eller Amir med grav ADHD och missbruksskador att döda för 5000 åxo, men då blir det kaos...

Däremot tror jag att antalet villiga och billiga har ökat.

Det är en fruktansvärd utveckling.
Har du någon statistik på mord som bedöms vara utförda av lejda mördare genom åren?
Citera
Medlem
LucioFontanas avatar
Citat:
Enligt domen har dom 2 barn 9 och 11 år men bara 1 är skriven på adressen och om jag räknar rätt i domen (2013) är det 11 åringen som är skriven där eftersom

Under 16 år syns inte på ratsit o liknande.
Citera
Medlem
Zloths avatar
Om Henrik till och med kunde prata så måste det ju ha varit någon slumpmässig pundare eller nåt som hon anlitat?

Snacka om totalt oduglig torped.
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Att hon skulle bli misstänkt och tagen till förhör måste hon ju för fan ha begripit. Det hela verkar jävligt korkat skött.

Huvudfrågan är väl vem det är som hon har lejt för att ta död på Kändisadvokaten? Varför är denne fortfarande på fri fot - för hon höll väl inte i pikkadollen själ?
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Kvinnan mår inte bra och kommer häktas på sannorlika skäl.
Känns konstigt att de så snabbt kan få det till sannolika och inte skäligen?
Citera
Medlem
Citat:

personer under 15 år hittar man inte i ratsit.. ett tips!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in