Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Kanske är detta med statistik verkligen så viktigt att det är en bidragande orsak till, eller kanske t.o.m orsaken till vad som hände? Jag är ser det iallafall inte som omöjligt längre....
GilGrissom skrev detta intressanta inlägg för snart ett år sen:
HELA INLÄGGET KAN LÄSAS HÄR ->>
Och här har vi 2 inlägg med förstahandsinformation om just dessa omtalade fuskloggningstillfällen som orsakade ilska och hot:
1.
2.
Så mycket för "det är inte viktigt för dom"...
Precis det här jag har varit inne på när de flesta hävdade/var inne på att man mördat pga otrohet. Men jag säger väl som EGT "då lyssnade ingen på mig"

- men man sådde kanske ett frö.
Hela tråden verkar för övrigt svänga hit och dit, lite beroende på vem som skriver, och hur välformulerat det är.
Sen behöver inte jag/vi förvisso ha rätt men det är lite för magstarkt att ett till synes välfungerande par utan brott- och missbruksproblem ska mörda enbart pga otrohet och svartsjuka. Speciellt inte när vi har vetat om den komplexa fönstret kring dessa individer/gäng.
I flera år har de varit ute i ur och skur, riket runt, tajta -- livet har kretsat kring denna hobby. Till slut brukar något inträffa som gör att man blir lite oense eller less, dragningar i relationerna. Fullt naturligt. Självklart inte så lyckosamt el smart med ett sexuellt förhållande och med den historiken som pastor samt olyckligt att det var fler som troligen var intresserad av LW.
Tack Panzer för att du letat fram de inlägg som jag kom ihåg att jag hade läst och funnit trovärdiga.