2019-09-02, 18:50
Bannlyst
Tilde är ju helförvirrad allt som oftast i programmet, säger fel och blandar ihop saker.

Utbränd?
Citera
2019-09-03, 20:59
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denxdam
Tilde är ju helförvirrad allt som oftast i programmet, säger fel och blandar ihop saker.

Utbränd?

Nej hon är född sådan. Utan en sån som Steffo som bryter av när hon spårar blir det alltid pinsamt. Med en sådan person blir det bara halvpinsamt. Det är egentligen rätt otroligt att en person helt utan allmänbildning lyckats göra så mycket direktsänd tv. När dom bandar och kan klippa bort det värsta tycker jag hon är ganska charmig.

Jag tycker det är roligt att hon alltid undviker de mest direkta frågorna man borde ställa när något ovanligt sker. Detta för att hon inte vill verka obildad. I själva verket verkar hon totalkorkad som istället frågar om något helt orelaterat.
Senast redigerad av Coffeeman 2019-09-03 kl. 21:03.
Citera
2019-09-04, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Nej hon är född sådan. Utan en sån som Steffo som bryter av när hon spårar blir det alltid pinsamt. Med en sådan person blir det bara halvpinsamt. Det är egentligen rätt otroligt att en person helt utan allmänbildning lyckats göra så mycket direktsänd tv. När dom bandar och kan klippa bort det värsta tycker jag hon är ganska charmig.

Jag tycker det är roligt att hon alltid undviker de mest direkta frågorna man borde ställa när något ovanligt sker. Detta för att hon inte vill verka obildad. I själva verket verkar hon totalkorkad som istället frågar om något helt orelaterat.

Hon ställer aldrig kritiska frågor. T.ex. intervjun igår om att äta människokött. Hon kunde frågat vems kroppar ska ätas, vem ska bestämma det, har man rätt att inte bli uppäten, vem ska "stycka" kropparna, var ska köttet säljas o.s v.
Citera
2019-09-04, 17:40
Bannlyst
Givetvis ska det pratas mens också. Detta program blir värre och värre!
Citera
2019-09-08, 16:01
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Har tänkt på en sak...

När Tilde leder programmet så ser man hur rädda de övriga programkollegorna är för henne om de skulle säga fel sak, säga vad de egentligen tycker. De tassar på tår för henne. Tror hon är en hemsk människa att leva och vara med (olika barn med 3 olika män) talar väl för min tes.

Har egentligen inget över för TV4 och detta skitprogram men denna vecka som varit tycker jag att programledaren Axel Pileby fått ett harmoniskt samarbete med övriga som leder programmet. De har ju faktiskt trevligt på riktigt och verkar inte direkt behöva manus.

Tilde den gamla PK-häxan kan väl ta över skitprogrammet " Det okända" så slipper man se henne.
Citera
2019-09-08, 18:55
Medlem
Programmet är sig är bra. Men suck. Tilde är dålig som programledare. Totalt okunning.
Citera
2019-09-19, 09:52
Medlem
Pethuglins avatar
Jag såg i början ett par avsnitt av programmet och det räckte för mig.
Men häromdagen slog jag på TV:n en eftermiddag och där står Tilde och
svamlar och pekar på väderkartan samtidigt som meteorologen försöker
redovisa vädret.

Det såg verkligen inte så bra ut.
Hon måste låta andra sköta sitt och inte vara precis överallt som en treåring.
Citera
2019-10-15, 18:49
Avslutad
Kvällens program måste ha tagit rekord i fjollighet, det går nästan inte lyssna på. Usch!
Och jag har inget emot homosar annars.
Citera
2019-12-02, 17:14
Medlem
kukflashs avatar
Jag kollar just nu och programledaren Lisa har en sån jävla nasal röst att jag vill stoppa in en kniv i öronen.
Citera
2019-12-02, 17:17
Medlem
ms18s avatar
Skulle dom prata om att svenskar var positiva till att göra cannabis lagligt? Vaknade nyss framför fyran och kan ha hört fel. Får titta
Citera
2019-12-02, 17:48
Bannlyst
Henrik är homosexualitet personifierad, märks tydligt att han är bög, hör bara hur han pratar. Programmet innehåller en del intressanta inslag, men dessa "Sverigesvep" kan de ju ta och lägga ned direkt. Likaså allt PK om att äta sin egen moderkaka, #Metoo, bajspoddar, genusflum och annan idioti.
Citera
2019-12-03, 12:55
Bannlyst
Vilket hån mot oss tittare som dom behandlar som idioter. Ock den där blängande bögen som dom har med som studioperson.

Det är så jävla dåligt så klockorna stannar! Ingen stuns, ingen nerv.

Bara enormt värdelöst lama Tilde som tar upp dagens "snackisar" med sina homosexuella kollegor kring tv-bordet.

Jag skulle skämmas om jag vore TV4!
Senast redigerad av Kick88 2019-12-03 kl. 13:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in