2008-10-30, 17:26
Medlem
Först vill jag bara påtala att detta är en otroligt bra sida....i allafall om man gillar kriminalstories .....

Min fråga då. Kommer ni i håg för ett antal år sedan när Efterlyst visade en misshandel i Stockholm. Det var ett gäng som slagit ner några fotgängare. Det hela avslutades med att en neger öste på med en rejäl spark i huvudet på ett sittande offer. Naturligtvis åkte grabben dit. Fotbollsspelare visade det sig....Någon som vet om detta kräk fått ordning på sitt liv, eller om han fortfarande går omkring och skyltar med sin låga iq?
Citera
2008-10-30, 17:48
Bannlyst
På tal om detta, skedde väl vid Norrmalmstorg i Stockholm en tidig vårmorgon, har någon nån sida där man kan hitta videon?
Citera
2008-10-30, 22:32
Medlem
Sett han några gånger på diverse ute ställen. Vet inte vad som flög i han den dan - han var känd för att va en ganska lugn, vanlig fotbollssnubbe.
Citera
2008-10-30, 22:35
Medlem
Archer-Rs avatar
han åkte på däng inne på asptuna anstalten när han satt där iaf

Det är lätt och vara tuff när man är med sina polare o pucklar på några vanliga grabbar som e lite på lyran,
Citera
2008-10-31, 02:03
Medlem
Kom han inte från en "finare" familj?
Överhörde ett samtal på t-banan och familjen + deras vänner verkade helt chockade..
Citera
2008-10-31, 02:26
Bannlyst
Grabbarna var från Husby så någon överklass är det verkligen inte tal om.
Citera
2008-10-31, 08:24
Medlem
Överklass, det var en skräpneger i vanlig ordning, förlåt jag menar en kulturell berikare som är pensionsräddare.
Citera
2008-10-31, 08:49
Medlem
Om den är han som jag tror att det är, så har han jobbat på mitt gamla jobb. Tydligen enligt kollegor hade han ibland svårt med auktoriteter och ville ibland inte lyssna. Så därför blev han inte långvarig där. Men jag har ingen egen uppfattning av han, utan det är enbart kontakt med gamla kollegor som har berättat.
Citera
2008-10-31, 12:02
Medlem
Ja då det begav sig kommer jag i håg att det var både namn och telefonnummer uppe på honom.....jag tror i Passagen.Skönt att han åkte dit och hoppas att han numera är en skötsam liten gosse som kommer hem 21 varje kväll och sover tryggt vid sin mammas bröst natt.
Citera
2008-10-31, 14:47
Medlem
chekiuss avatar
Det är double jam-videon ni eftersöker. Den har funnits på youtube innan.

Förövaren hade väl spelat i bajens juniorlag eller nått och offren var "brats"
Citera
2019-09-03, 22:03
Medlem
Ja detta glömmer man inte i första taget.

Videon finns såklart kvar på YouTube här ("Invandrare misshandlar svenskar oprovocerat").

Gärningsmannen/invandraren finns även antecknad på MrKoll.se: "David är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där David åtalats vid en eller flera domstolsinstanser."

Har han svårt att hålla sig på rätt sida om lagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in