Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Det handlar om att skaffa sig själv kontroll över läget, för att skaffa sig kännedom om vad andra vet och känner till, för att sedan därefter kunna anpassa sig till detta.
Mvh/@JokerMannen
Orädd, charmig, kontrollfreak, manipulativ, lögnare, fräck och samvetslös..
Den listan kan säkert göras längre och med tanke på hur glad och lycklig alla sagt han varit utåt när han oberörd vandrat runt i örebro..ville tom gå på Lenas begravning.
Allt detta beteende är bara för mycket, så gör inte en skyldig person som är normal, jag får inga bra känslor alls, och sjuk verkar han dock inte vara.
HD däremot tror jag, efter vad människor beskrivit henne, som mycket frånvarande från jobbet, grubblande, munnen ler men inte ögonen, likgiltigt beteende (som iofs skulle kunna bero på mediciner),att hon kan varit sjuk en länge tid.
Det är iofs ingen ursäkt men det är lättare att förstå varför, lättare att förlåta även för andra, hon har upprepat flera ggr enligt uppgift i tråden att SD är oskyldig utan att någon ens frågat som får mig att undra om hon är helt hjärntvättad eller om det är hennes samvete som gnagt i henne..att hon inte mått bra är i alla fall solklart tycker jag.
Jag tänker därför att sanningen ligger närmre för HD och hoppas att hon berättar sanningen, då jag inte tror att SD kommer att göra det, inte så länge HD nekar alla fall.