2019-09-01, 00:30
Medlem
kato85s avatar
Fel att rasister hoppar på denna tjej.
"Riktiga" afrikaner sköter sig generellt riktigt bra i Sverige, speciellt kvinnorna.
Detta är alltså inte de som bor i de nordiska muslimska länderna utan längre ner, dessa har oftast en stark kristen tro och moral som de delar med de flesta svenskar.
Citera
2019-09-01, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Fel att rasister hoppar på denna tjej.
"Riktiga" afrikaner sköter sig generellt riktigt bra i Sverige, speciellt kvinnorna.
Detta är alltså inte de som bor i de nordiska muslimska länderna utan längre ner, dessa har oftast en stark kristen tro och moral som de delar med de flesta svenskar.

Man behöver inte vara rasist för att konstatera att hon inte var något oskyldigt offer, realist räcker gott. Negressen gjorde ett val att umgås med kriminella, ett val som kostade henne livet.

Resten av ditt inlägg efter första meningen känns för övrigt både off topic och förvirrat. En neger blir inte mer eller mindre civiliserad och förståndig beroende på val av sagobok. Du kan ta en neger ur Afrika, men du kan aldrig ta Afrika ur negern. Repatriering vore bäst för alla parter.
Citera
2019-09-01, 02:00
Medlem
god.childs avatar
Bilbrand 50m från mordplatsen nu i natt, stor BMW ish. Relaterat, vem vet men jag har då aldrig skådat något sådant i närområdet förr.
Citera
2019-09-01, 02:19
Medlem
Många här som är jävligt duktiga på att döma andra med sina vanföreställningar som grund. Som ett klokt talessätt säger, peka finger på andra och tre fingrar pekar tillbaks på en själv.
Citera
2019-09-01, 07:11
Medlem
Dansflugans avatar
Mer om hennes påstådda kriminalitet och sexuella prostitution tack! Det är intressant skvaller med tanke på de officiella uttalandena om hennes helgonstatus trots hennes umgänge med kriminella element.
Jag vet bara att hennes väninna åkt dit för rån och att hon sålt/säljer sig på Rosa sidorna.
Senast redigerad av Dansflugan 2019-09-01 kl. 07:14.
Citera
2019-09-01, 08:04
Medlem
fattyacids avatar
Förresten, och har kanske missat det i tråden, nån koppling till badou jack, boxaren? Och när jag ändå är inne på det. Snubben som heter Dibba i efternamn. Koppling till pa Dibba som lirade i Bajen?
Citera
2019-09-01, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mijoow
Varifrån får du ifrån att poliser har skyldighet att ingripa och rapportera kriminella på sin fritid?

Menar du på allvar att poliser har skyldighet att ingripa mot alla brott dom får kännedom om på sin fritid oavsett straffskala?Källa på det tack.Och eftersom dom är skyldiga att ingripa vad blir konsekvensen när dom inte kallar på kollegorna?

Menar du på allvar att eftersom dom var svenska medborgare så kan det inte vara ett arrangerat bröllop?Såna sker hela tiden ibland kristna svenska assyrier och ibland dom afrikaner jag känner..

Hurivida hon klarar av den säkerhetsklassningen du skriver om kan du logiskt sett inte veta eftersom hon är avliden såvida du inte kan kan väcka döda till liv för sen spå i framtiden.

Sen betvivlar att jag du besitter den kunskapen samt har alla väsentliga fakta för att rent hypotetiskt kunna göra en bedömning angående hennes säkerhetsklassning om hon levt idag.Synnerligen inte om du i det utlåtande och beslut skriver och anger flashback som källa och underlag ..

Sen till sist låt oss sluta där du började här.Din kommentar om att det oförenligt för en polis att leva med en kriminell faller på att du är alldeles för oprecis i vad du menar med en kriminell.Jag utgår från att du menar yrkeskriminell och denna är forfarande är en aktiv sådan..(Det sista om att det har konsekvenser att leva med buset har du helt rätt i)
Man kan logiskt veta att hon inte hade klarat säkerhetsklassningen. Förutom att hon var dömd för brott dvs ej klanderfri så finns hon med 100% säkerhet med I allmänna spaningsregistret på grund av mannen.

Att hon hade som dröm att bli polis med sin historia samt umgänge säger en hel del om henne.

Om du läser PAN så ser du att poliser som lever med kriminella blir av med sin säkerhetsklassning. Utan den kan man ej jobba som polis och blir avskedad.
Citera
2019-09-01, 08:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fattyacid
Förresten, och har kanske missat det i tråden, nån koppling till badou jack, boxaren? Och när jag ändå är inne på det. Snubben som heter Dibba i efternamn. Koppling till pa Dibba som lirade i Bajen?
Ska tydligen vara brorsan enligt tidigare inlägg i tråden.
Citera
2019-09-01, 08:53
Medlem
Hennes kille är nära vän med badou jack dem syns även mkt på fb tillsamans
Citera
2019-09-01, 10:08
Medlem
Citat:
Varifrån får du ifrån att poliser har skyldighet att ingripa och rapportera kriminella på sin fritid?

Menar du på allvar att poliser har skyldighet att ingripa mot alla brott dom får kännedom om på sin fritid oavsett straffskala?Källa på det tack.Och eftersom dom är skyldiga att ingripa vad blir konsekvensen när dom inte kallar på kollegorna?
Polislag 9§ gäller när polisman är i tjänst såväl som när hen är ledig.

Citat:
Hurivida hon klarar av den säkerhetsklassningen du skriver om kan du logiskt sett inte veta eftersom hon är avliden såvida du inte kan kan väcka döda till liv för sen spå i framtiden.
Lever man med en kriminell partner eller har andra nära relationer med kriminella är det generellt ett hinder för att bli antagen till PHS, arbeta som polis eller för den delen de flesta arbeten med krav på placering i säkerhetsklass. Det finns många exempel, till exempel advokaten som nekades börja PHS då han ansågs ha för starka band till kriminella som han försvarat. Jag vill också ådra mig att senast i år eller förra året så avskedades en polisman efter att hennes säkerhetsklassning återtagits på grund av att hennes partner var grovt kriminell.
Citera
2019-09-01, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Som vuxen ja. Som minderårigt barn nej. Päronen borde satt stopp för detta de hade då haft sin dotter kvar och kunnat glädjas åt barnbarn. Nu har de bara sorgen kvar och kanske förebrår sig över att de inte satte stopp på vansinnet med en kriminell våldsam man nästan 20 år äldre. Du kan fortfarande inte bli polis om du lierar dig med kriminella det kommer fram under Säpos säkerhetsklassning

Hon var ju 18 år ju och hon hade en dröm om att bli polis
Citera
2019-09-01, 10:33
Medlem
Här har ni något kul att spekulera i:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/bilbrand-i-vastra-stockholm

Denna bilbrand skedde alltså nästintill samma tid på dygnet som skottlossningen ägde rum, och på samma plats som den förmodade flyktbilen stod parkerad på under skottlossningen (baserat på filmen som tagits)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in