2007-03-10, 10:11
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
*bump*
Nämen har man sett på tusan en tråd om alla dessa Hijackthistrådar skapade ju själv en Hijackthistråd idag då folk gnäller som fan på att man inte får posta en hijackthis logga i en befintlig tråd varför fattar jag inte
näe att det fanns så många trådar visste jag inte så sry för att jag skapade en till,,
slå ihop hela skiten bara idioter anser att folk ska starta en ny tråd istället för att posta i befintlig tråd..

Titta va man hitta tom mods vill att man startar ny tråd om skiten http://www.flashback.org/showthread.php?t=439666&page=2
Citera
2007-03-10, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Nämen har man sett på tusan en tråd om alla dessa Hijackthistrådar skapade ju själv en Hijackthistråd idag då folk gnäller som fan på att man inte får posta en hijackthis logga i en befintlig tråd varför fattar jag inte
Herregud. Du har tydligen inte fattat hur extremt rörigt allting blir då?

Citat:
näe att det fanns så många trådar visste jag inte så sry för att jag skapade en till,,
Jag vill inte få bort alla Hjtloggor utan bara skapa ett underforum så att allting inte blir så himla rörigt.

Citat:
slå ihop hela skiten bara idioter anser att folk ska starta en ny tråd istället för att posta i befintlig tråd..
Det kommer att bli extremt rörigt då.
Citat:
Titta va man hitta tom mods vill att man startar ny tråd om skiten http://www.flashback.org/showthread.php?t=439666&page=2
Hellre 100 loggar som är skapade på rätt sätt än 100 som inte är skapade på rätt sätt.
Citera
2007-03-12, 23:48
Medlem
skgs avatar
Dags för sticky kanske?
Citera
2007-03-13, 21:30
Medlem
d44vs avatar
om det behövs en mod så röstar jag på Trill eller vTrill som han nu heter.
Citera
2007-03-30, 15:54
Medlem
Admin är online just nu och jag bumpar därför upp denna tråd ännu en gång.
Citera
2007-03-30, 17:20
Medlem
Motivera gärna detta beslut så att vi kan föra en debatt om det...
Citera
2007-04-15, 18:50
Medlem
x-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
På senare tid har verktyget Hijackthis blivit väldigt populärt och uppskattat, programmet är bra men det har en stor nackdel - kan du inget om datorer så kan du inte tolka programmets genererade log och du behöver då hjälp med att göra detta.
Och här kommer då Flashback in, ryktet går ju att alla coola "hackers" är bosatta här.

De flesta trådar har knappt något vettigt som rubrik, många saknar även någon form av beskrivning på sitt problem, vissa postar bara loggen med frågan: "Är det något här?".

Hela IT-forumet översvämmas av dessa trådar, folk postar de kors och tvärs i alla möjliga forum, är det detta som är kvalitét före kvantitét?

Hade man kanske bara varit tydliga från början VAR man kan FÅ posta en hijackthis-tråd för dem som faktiskt behöver hjälp.
Eftersom att många använder sig utav programmet och att resultaten man får fram kan ibland lösa mångas dator problem, och en del som inte besitter den kunskap om programmet som väldigt många andra gör.

Så kanske ingen behöver sitta & beklaga sig över trådarna som skapas.
Söker man på hijackthis på forumet så finner man oftast aldrig rätt ställe där en sådan tråd verkar få postas rätt. Inte konstigt att personer postar dom lite överallt där många kanske upplever att dem kan få svar. Och varför dom kanske blir så innehålls lösa inlägg är för att många är kanske trötta efter mycket sökande på att försöka hitta rätt ställe att finna hjälp på så många slänger nog upp dom tillsut bara. När ingen agerar och skapar en egen tråd för alla hijackthis-användare som vill & behöver hjälp.
Citera
2007-04-15, 19:27
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-san
Hade man kanske bara varit tydliga från början VAR man kan FÅ posta en hijackthis-tråd för dem som faktiskt behöver hjälp.
Eftersom att många använder sig utav programmet och att resultaten man får fram kan ibland lösa mångas dator problem, och en del som inte besitter den kunskap om programmet som väldigt många andra gör.

Söker man på hijackthis på forumet så finner man oftast aldrig rätt ställe där en sådan tråd verkar få postas rätt. Inte konstigt att personer postar dom lite överallt där många kanske upplever att dem kan få svar. Och varför dom kanske blir så innehålls lösa inlägg är för att många är kanske trötta efter mycket sökande på att försöka hitta rätt ställe att finna hjälp på så många slänger nog upp dom tillsut bara. När ingen agerar och skapar en egen tråd för alla hijackthis-användare som vill & behöver hjälp.
Jag beklagar mig över två saker.

1. Att det inte städas upp och tydligt anvisas vart man ska posta dessa trådar.

Samt

2. Att det startas trådar med rubrik av typ: "virus?!1" och sedan inget annat än en HijackThis-log, det kanske är bra att t ex beskriva sina problem och först posta en log när det efterfrågas.
Citera
2007-04-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-san

Nu när Datavirus & Trojaner är avskaffat ( (måste utnyttja att vi inte har någon smiley begränsning)) så ska man posta i MS Windows.
Citera
2007-04-16, 13:14
Medlem
pirates avatar
Det verkar som om admin/modsen har somnat eller inte okar ta itu en sån rätt så viktig fråga.
Jag håller med Carradine att någonting måste göra för att folk postar sina Hijack loggar hejvilt i många andra IT-delforum oxå, som gör att andra bra intressanta inlägg försvinner bland dessa logginlägg.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in