Citat:
Ursprungligen postat av
studenten777
Intressant att med 3D simulering så stämmer inte GE öht. (se länk 1 i min signatur)
Däremot stämmer FE nästintill perfekt
Jag väljer att lita på fakta.
Ni globeheads väljer att TRO på nasa, aftonbladet & bonnier
Skulle inte förvåna mig om ni gått i global warming fällan också

))) Greta är er "buddah"
Trots 30 år av domedagsprofetia så har maldiverna inte sjunkit en millimeter

)))
Jag titta snabbt igenom din film och kom till ett ställe där en sol cirkulera över en platt jord.
Fråga 1: Förklara hur solen kan göra en cirkelrörelse över jorden samtidigt den rör sig RAKT över himmelen och skuggor rör sig RAKT på marken. Detta över hela jordens yta.
Fråga 2: Förklara hur solen kan stiga upp sydost i Kapstaden, Buenos Aires och i Sidney i december månad på ett platt jord.
Fråga 3: Hur kan tre personer se stjärntecknet Södra Korset med näsan rakt åt söder och nacken rakt år norr både i Kapstaden, Sidney och Río Grande. Dom kan stå still hela natten utan att behöva vrida sig. Från natt till morgon.
Det HÄR bygger på fakta, inte vad en lögnare säger på youtube för att tjäna pengar på idioter som inte kan göra egna observationer.
Kom med svar på mina tre frågor innan du (framförallt för DIN egen skull) kommer med andra saker. Utan lösningar på mina tre frågor kan du ALDRIG få bevis på en platt jord. Ett liten hint, mina tre frågor är väldigt lätt att förklara och simulera både på en vanlig jordglob eller på en dator i 3D. Men ingen, jag repeterar INGEN har någonsin kunnat visa en lösning på dessa tre punkter på en platt jord.
Försök tänka SJÄLV!!!! Sluta svälja massa folks lögner på Youtube.