2019-08-30, 16:24
Medlem
En väntad utgång på dagens häktesförhandling men nu får vi vänta och se om morgondagens förhandling gällande HD går vägen.
Är fruktansvärt nyfiken på vad bevisningen består av.
Vågar man hoppas på ett åtal..? Ja det tror jag tamejtusan!
Citera
2019-08-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Reportern i inslaget säger att det är sekretess på vem den andra häktade är, hörde inget om att det var en man? Hörde kanske fel dock?
Det är väl HD de syftar på..
Citera
2019-08-30, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
"JUST NU: Misstänkte Hjärstamördaren häktad: ”Han såg ställd ut när beslutet kom”"

https://www.na.se/artikel/just-nu-misstankte-hjarstamordaren-haktad-han-sag-stalld-ut-nar-beslutet-kom

Det här hade han nog inte väntat sig...

Provläs till 16.40
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Hon får inte info om att SD är häktad om inte Adv talar om det för henne i nästa vecka.
Klart hon får. Dels så tror jag att åklagaren måste delge den typen av fakta, men främst så kommer hennes försvarare delge det.
Citera
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Att hålla anhållanden hemliga för tråden i två—tre dar förefaller vara en omöjlighet. Det är HD. Per Definition.

Ja.
Vi vet.
Innan det hände (nästan...)
Citera
2019-08-30, 16:32
Medlem
Adolfinas avatar
Vad är det för fel på JG? Han har samma grandiosa självbild som SD...Vem ger sitt barn namnet Jr?(J.Jr!)
Fy sjutton vilka skumma män JG och SD är!
Citera
2019-08-30, 16:32
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultr0n
Har du laddat med näsdukar Snoris? 😉
Nej det kan jag inte säga. Har nog sett för mycket för att varken bli ledsen eller upphetsad av andras olyckor såtillvida det inte är barn inblandade . Dettsutom var det väl ingen som trott Åkl denna gång inte skulle ha kött på benen?

Utmärkt han blev häktad så det får prövas som sig bör i ett rättssamhälle. Gör inte misstaget att förväxla min iver till försvar för en rättssäker prövning med försvar av hans person vilken är mig fullständigt ointressant.
Citera
2019-08-30, 16:33
Medlem
GilGrissom82s avatar
Åtal ska vara väckt senast 27 september.
Citera
2019-08-30, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
"JUST NU: Misstänkte Hjärstamördaren häktad: ”Han såg ställd ut när beslutet kom”"

https://www.na.se/artikel/just-nu-misstankte-hjarstamordaren-haktad-han-sag-stalld-ut-nar-beslutet-kom

Det här hade han nog inte väntat sig...
Då kan vi utgå ifrån att SD inte erkänt. Smilet hade tydligen gett med sig iaf!
Vilket elände för någon som lever på nätet att inte ha tillgång till något... det är nog bäst att alla skosnören m m plockas av honom (missunnar honom inte att sitta inlåst... länge).
Citera
2019-08-30, 16:36
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Det här fallet blir mindre och mindre märkligt ju fler dagar som går.

Ja, verkligen! Ribban höjs och det blir någon sorts normaliseringsprocess.
Citera
2019-08-30, 16:36
Medlem
Ja , han blev häktad och någon geocaching blir det inte på ett bra tag för SD och nu ska det bli spännande om HD blir häktad imorgon också.
Citera
2019-08-30, 16:37
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfina
Vad är det för fel på JG? Han har samma grandiosa självbild som SD...Vem ger sitt barn namnet Jr?(J.Jr!)
Fy sjutton vilka skumma män JG och SD är!

Det är väl vanligt i USA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in