2019-08-30, 15:50
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Mitt största problem med JG är att jag tråden igenom litat och litar på Sh.Holmes som tillförlitlig. Och om Holmes som vän till LW säger att JG kartlagt folk i tråden så känns det som om något mer driver denne man än ren broderlig omtanke av vännerna D. Rimligen, så nära som han verkar stå dem borde han åtminstone kunna bistå polisen med någon slags bakgrund till relationerna runt LW, SD och HD ifall han genuint sörjer LW!

I bästa fall har polletten trillat ner för JG och han har därmed avskärmat sig en mördare. I värsta fall så är han bara rädd om sitt eget skinn nu. Hoppas på det förstnämnda och att han bistår polisen med allt han kan.

Sant!
Jag litar också på Holmes.
Han kände ju på sig att något var vajsing med HD. Nu är hon anhållen. Men vi vet inte var det slutar.

Naturligtvis kan det vara lättare för Holmes som känner några av de inblandade och har kontakter med flera, har träffat på SD och HD.

Men jag tänker att det vi ser kan vara en som MV kallade det en mycket manipulativ person.

Jag hoppas för allas skull, fr a barnens skull att inga fler är inblandade i mordet.
Jag hoppas också för min världsbilds skull att de andra två inte är skyldiga.
Men det väger inte upp det mista av vad det skulle innebära för barnen om båda föräldrarna anses skyldiga.

Det är fruktansvärt alltihop.
Citera
2019-08-30, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Nu darrar förmodligen HD.

Får hon veta att SD häktats?
Citera
2019-08-30, 15:52
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Mitt största problem med JG är att jag tråden igenom litat och litar på Sh.Holmes som tillförlitlig. Och om Holmes som vän till LW säger att JG kartlagt folk i tråden så känns det som om något mer driver denne man än ren broderlig omtanke av vännerna D. Rimligen, så nära som han verkar stå dem borde han åtminstone kunna bistå polisen med någon slags bakgrund till relationerna runt LW, SD och HD ifall han genuint sörjer LW!

I bästa fall har polletten trillat ner för JG och han har därmed avskärmat sig en mördare. I värsta fall så är han bara rädd om sitt eget skinn nu. Hoppas på det förstnämnda och att han bistår polisen med allt han kan.
Jerry har för nära band till SD/HD/LW .. svårt för att tro att han inte undanhöll eller vet något utav värde för polisen.
Kanske bäst dom tar in honom innan han skadar sig själv eller någon annan.
Citera
2019-08-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Säkert det mest troliga.
Han kanske är sjukskriven igen?

Arbete blir knepigt om man både blundar och har fingrarna i öronen. Å andra sidan kan man alltid ärligt säga att man aldrig sett eller hört något. Det kanske skänker inre frid för en troende, vad vet jag.
Citera
2019-08-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
💃💃💃🥂🍾

Alltså som jag har längtat till denna dag.

Du är inte ensam, SKÅL!!
Citera
2019-08-30, 15:53
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Hon får inte info om att SD är häktad om inte Adv talar om det för henne i nästa vecka.
Citera
2019-08-30, 15:54
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Säkerligen används detta som en del i spelet.

OM hon är oskyldig, kan hon ju bli orolig för sin egen skull om hon tror att han är oskyldig. Om hon nu börjar fatta hur det förhåller sig och förstår att han kan vara skyldig, måste det vara en total katastrof känsla.

OM hon är skyldig, då har hon all anledning att svettas.
Citera
2019-08-30, 15:55
Medlem
Fan va bra han blev häktad jippi
Citera
2019-08-30, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Får hon veta att SD häktats?

Får hennes advokat reda på det?
Citera
2019-08-30, 15:59
Medlem
LimeTimes avatar
ÄNTLIGEN!! Så jävla skönt att han sitter häktad!
Citera
2019-08-30, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Får hennes advokat reda på det?

Advokaten tar ju del av vad media rapporterar, om inte annat.
Citera
2019-08-30, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lndigo
Advokaten tar ju del av vad media rapporterar, om inte annat.

Sorry, det va ironi till rubber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in