2019-08-30, 15:42
Medlem
Sd är Häktd
Citera
2019-08-30, 15:43
Medlem
notknapparens avatar
Jippi!
Citera
2019-08-30, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
Sd är Häktd

HÄKTAD
Citera
2019-08-30, 15:44
Medlem
notknapparens avatar
"Den 45-årige man som misstänks för Hjärstamordet har häktats på sannolika skäl. "

https://www.na.se/artikel/just-nu-misstankte-hjarstamordaren-haktad
Citera
2019-08-30, 15:44
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nu tror jag inte på JGs inblandning, men kanske hans "pysslande" på hans sidor är ett förberedande inför något...

Mitt största problem med JG är att jag tråden igenom litat och litar på Sh.Holmes som tillförlitlig. Och om Holmes som vän till LW säger att JG kartlagt folk i tråden så känns det som om något mer driver denne man än ren broderlig omtanke av vännerna D. Rimligen, så nära som han verkar stå dem borde han åtminstone kunna bistå polisen med någon slags bakgrund till relationerna runt LW, SD och HD ifall han genuint sörjer LW!

I bästa fall har polletten trillat ner för JG och han har därmed avskärmat sig en mördare. I värsta fall så är han bara rädd om sitt eget skinn nu. Hoppas på det förstnämnda och att han bistår polisen med allt han kan.
Citera
2019-08-30, 15:45
Medlem
Häktad, sannolika skäl.
Citera
2019-08-30, 15:45
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
Sd är Häktd

💃💃💃🥂🍾

Alltså som jag har längtat till denna dag.
Citera
2019-08-30, 15:47
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Säkert det mest troliga.
Han kanske är sjukskriven igen?

I så fall debiteras även hans frenetiska Streak Week statskassan
Citera
2019-08-30, 15:49
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultr0n
Häktad, sannolika skäl.

Nu darrar förmodligen HD.
Citera
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
💃💃💃🥂🍾

Eller hur?!

Nu blir det en pärs om morgondagen och HD också. Men så bra att det verkligen rör på sig nu!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
💃💃💃🥂🍾

Underbart 🍸🎉
Citera
2019-08-30, 15:50
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Mitt största problem med JG är att jag tråden igenom litat och litar på Sh.Holmes som tillförlitlig. Och om Holmes som vän till LW säger att JG kartlagt folk i tråden så känns det som om något mer driver denne man än ren broderlig omtanke av vännerna D. Rimligen, så nära som han verkar stå dem borde han åtminstone kunna bistå polisen med någon slags bakgrund till relationerna runt LW, SD och HD ifall han genuint sörjer LW!

I bästa fall har polletten trillat ner för JG och han har därmed avskärmat sig en mördare. I värsta fall så är han bara rädd om sitt eget skinn nu. Hoppas på det förstnämnda och att han bistår polisen med allt han kan.

Jag litar inte på JG, något skumt är det med honom så om det framkommer att han på något vis varit inblandad så blir jag inte förvånad.

Det första som inte var normalt var när det tidigt i tråden dök upp att han unfriendat Lena på FB trots att bråket inte gällde honom.

I min värld så är det så urbota dumt så det finns inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in