2019-08-30, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
De har tydligen träffats sedan hon var 15-16 år. I det läget hade familjen kunnat sätta stopp för vidare bekantskap antingen genom att flytta till annan ort eller be om hjälp från stadsdelen som kunde ordnat med placering för henne.

Oj då har de träffats så länge 😯 ja föräldrarna borde verkligen kunat sätta stopp 😡
Jag tänkte att förälderna kanske valt ut make till henne.
Citera
2019-08-30, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babyygirl1
Hon bodde med sin syster och mamma i Fisksätra. Föräldrarna är skilda pappan bor också i Fisksätra. Njameh Jack är ej pappans hans fru det är hans syster, som också bor i Fisksätra

Vem av de på samma adress som systrarna är mamma? Namn? Vem är den fjärde om bor där?

Har föräldrarna skilt sig eller bara separerat? Annars har de skilt sig nyss då pappan fortfarande står som gift
Citera
2019-08-30, 15:37
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rablons
Varför gifter sig Ndella Jack med en grovt kriminell 35-åring när hon ville bli polis ?

Klappat och klart.

Har man med kriminella att göra så har man inget inom uniformerade säkerhetsklassade yrken att göra varken polis, militär eller ordningsvakt/väktare/skyddsvakt inte heller på häkten. Blev säkerhetsklassad 72 UA för militära jobb.
Citera
2019-08-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Förutsättningarna för att blomma ut till fullo fanns nog inte där...
Det vet varken du eller jag om hon hade förutsättningarna för att bli en ros eller kaktus....

Men nu är hon avliden så nu får vi aldrig veta det.

Men hoppet om människors bot och bättring kommer jag inte ge upp därför röstar jag på SD....
Citera
2019-08-30, 15:39
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson33
Nej du har helt fel för man kan ju inte bli straffad för något som sin partner har gjort

Läs vad som står i länken. Du kan inte ha anställning som polis om du har umgänge med kriminella. Det är redan avgjort i domstol det föreligger konflikt.
Citera
2019-08-30, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Vem av de på samma adress som systrarna är mamma? Namn? Vem är den fjärde om bor där?

Har föräldrarna skilt sig eller bara separerat? Annars har de skilt sig nyss då pappan fortfarande står som gift

Hon som är 45 är mamman. Dom har varit skilda sen en längre tid. Pappan har gift om sig
Citera
2019-08-30, 15:40
Avslutad
Citat:
Hon som är 45 är mamman. Dom har varit skilda sen en längre tid. Pappan har gift om sig

Oj har han gift om sig 😯 men vart är den nya kvinnan då 🤔
Citera
2019-08-30, 15:44
Medlem
Citat:
Oj har han gift om sig 😯 men vart är den nya kvinnan då 🤔
Ja det är väl normalt att gifta om sig efter man varit skild i x antal år. Hon är inte här
Citera
2019-08-30, 15:45
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Saltsjöbaden står det på Ratsit, är det samma som fisksätra 🤔🙄 kan inget om dessa ställen

Det är samma postadress men bida skillnader i bebyggelse och även lönemässigt. Ingen säger att de bor i Fiskis de säger Saltis det är detsamma som de som bor i Gröndal har postadress Stockholm dock är Gröndal avsevärt bättre område.

Mycket kriminalitet i fiskis och droger den lilla ön utanför fiskis brukar användas an ungdomar för att kröka och röka på fett.

Om tjejen hängt där är det ingen omöjlighet att de lärt känna varandra där.
Citera
2019-08-30, 15:46
Avslutad
Citat:
Ja det är väl normalt att gifta om sig efter man varit skild i x antal år. Hon är inte här

Nej inte för de från Gambia 😉 där får du nog inte ena skilja dig 🙈
Citera
2019-08-30, 15:48
Avslutad
Citat:

Den fjärde på denna adress är det mammans kille?
Citera
2019-08-30, 15:49
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Oj då har de träffats så länge 😯 ja föräldrarna borde verkligen kunat sätta stopp 😡
Jag tänkte att förälderna kanske valt ut make till henne.

Hade jag haft en unge som umgicks med kriminella så hade socialtjänsten fått hjälpa till att placera ungen vid Treriksröset den förbindelsen skulle brytas. Hade de inte mötts hade hon fortfarande varit i livet och haft en framtid. Nu blir det bara som mest en 1a med lock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in