2019-08-30, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Då tycker jag att den gode JG ska ta bladet från munnen och se till att skingra dessa tvivel kring sin eventuella involvering genom att come clear. Och inte riskera sitt rykte avseende sin anställning vid Örebro universitet (https://www.oru.se/personal/jerry_gray) och sitt eget företag ”In other words” (http://www.inotherwords.se/)

JG är inte fri hans dag kommer han har mycket att förklara. Som vad SD gjorde hos han så sent på mordkvällen.
@JokerMannen borde veta som säger sig sitta med förhören.
Citera
2019-08-30, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Nytt vittne eller ny vittnesuppgift?

Det var i samband med gripandet av SD i Tisdags morse, mer än så får jag tyvärr inte säga för närvarande.
Citera
2019-08-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Nej, jag har inte fel, Ulla Gustavsson är häktningsdomaren.
Advokat Olsson är hans försvarare under häktningsförhandlingen.

Sorry, du har rätt.
Citera
2019-08-30, 13:30
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Det är i samband med gripandet av SD i Tisdags morse, mer än så får jag tyvärr inte säga för närvarande.

Ojdå. Gömma eller förstöra, eller utpekandet av HD?
Citera
2019-08-30, 13:30
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Det var i samband med gripandet av SD i Tisdags morse, mer än så får jag tyvärr inte säga för närvarande.

Hörde första gången....
Citera
2019-08-30, 13:31
Medlem
Citat:
Och vem förbjuder Dig att anonymt fortsätta skriva?
Citera
2019-08-30, 13:32
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Du verkar ha ett personligt horn i sidan till Lena. Eller har du själv varit i en situation där du känt dig kränkt av en kvinna? Jag anser att ämnet är ONTopic då dina inlägg sticker ut och är så pass giftiga och direkt riktade mot en mördad kvinna. Trots att två personer nu sitter gripna så fortsätter du med en dåres envishet att lägga skulden på en ihjälslagen 3-barnsmor. Jag och säker fler med mig undrar vad din VERKLIGA agenda handlar om.
Att du får det till att jag lägger skulden på LW så fort motivet berörs visar på det jag nyss skrev om dina mentala låsningar
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-08-30 kl. 13:40.
Citera
2019-08-30, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan-Kollan
Och vem förbjuder Dig att anonymt fortsätta skriva?

Vill du han skall förstöra utredningen???
Citera
2019-08-30, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
JG är inte fri hans dag kommer han har mycket att förklara. Som vad SD gjorde hos han så sent på mordkvällen.
@JokerMannen borde veta som säger sig sitta med förhören.

Det kanske är han som nu förklarat...?
Citera
2019-08-30, 13:36
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Nej, jag har inte fel, Ulla Gustavsson är häktningsdomaren.
Advokat Olsson är hans försvarare under häktningsförhandlingen.

Du har helt rätt:

Ulla Gustavsson är rådman/domare

Cristoffer Olsson är SD:s advokat
Citera
2019-08-30, 13:37
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vill du han skall förstöra utredningen???
Tror du att JM sitter på info som kan sabba utredningen? Trallgöken kan ju för fasen inte skriva svenska.
Han lallar och låtsas som om han vet. Han har inte sagt något som är unikt.
Senast redigerad av Champagneoclock 2019-08-30 kl. 13:43.
Citera
2019-08-30, 13:40
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Ja, det borde han verkligen göra. Dock, tror du verkligen att en som så skenheligt sörjde LW och istället stöttade den misstänkte verkligen kommer att ha kurage nog till det?

Nej han valde sida och fortsätter nog stoppa huvudet i sanden ett bra tag till. Jag tycker att han betett sig mycket illa.

Är det nu som JM tidigare idag skrev ”Jag vet att JG👤 vet vem som bringade livet om Lena Wesström” så är det fanimej skamligt hur JG betett sig.

Likaså Puttenots inlägg för flera dagar sen ”Ja jag vet att SD besökte JG på mordkvällen. Med tanke på vad han skulle göra där så behöver man liksom något” visar på att JG vet något.

Skyddande av brottsling, i mina ögon. Mig veterligen är det bara närstående som är undantagna anmälningsplikt. Och så nära står ju JG och SD inte varann...även om de sett smått förälskade på bild ut ibland...
Senast redigerad av T34Panzer 2019-08-30 kl. 14:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in