2019-08-29, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Du verkar vara insatt i Malmös kriminella värld.
Undrar om du kan berätta om hur den avlidna mammans bröder är? Kommer de att hämnas sin syrras död. Och hur är hennes farsa?

Verkar som om hennes morsa inte är polsk eller svensk som vissa hävdat.

Jag har levt halva mitt liv som kriminell och känner allt och alla i malmö faktiskt. Syrrans brödrar är lugna men dom har stort kapital hela familjen är väldigt framgångsrika, isåfall beställer dom hämnd.. inte ens chans att dom gör det själva
Citera
2019-08-29, 23:23
Medlem
Citat:
Du verkar vara insatt i Malmös kriminella värld.
Undrar om du kan berätta om hur den avlidna mammans bröder är? Kommer de att hämnas sin syrras död. Och hur är hennes farsa?

Verkar som om hennes morsa inte är polsk eller svensk som vissa hävdat.

Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Men det här var ett intressant inlägg! Du lyckas alltså helt (men antagligen omedvetet) uppfylla de flesta fördomar som man har om invandrare. Nu förstår jag knappt vad du skriver men jag antar att enligt dig så är alla invandrare beredda att skjuta när som helt och hur som helst vid minsta oförrätt. Motsatsen blir då en svenne som är hederlig, normal och vettig. Jag hoppas och tror att det finns invandrare som inte håller med dig i din enkla svart vita kaosvärld av heder, klantänk, kriminalitet och religion. Det är inte konstigt att era länder ser ut som de gör. Vilket jävla kaostänk!

Du förstår nu varför deras hemländer inte vill ta tillbaka dem och utvisningar inte verkställs, de har dumpat alla gangsters här. Jämför ett irakiskt fängelse mot sossarnas humanistiska fängelser i Sverige. Det är otrolig skillnad. Tacka liberaler och sossar.
Citera
2019-08-29, 23:24
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Jag har levt halva mitt liv som kriminell och känner allt och alla i malmö faktiskt. Syrrans brödrar är lugna men dom har stort kapital hela familjen är väldigt framgångsrika, isåfall beställer dom hämnd.. inte ens chans att dom gör det själva

Ok vilken bakgrund har bröderna.

Vilken utbildning och vad jobbar de med.
Citera
2019-08-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tictoc94
Ja fattar inte om folk här e tröga eller har noll koll eller båda, polisen o alla vettiga säger sedan länge att mannen var jagad och att de han de ville komma åt, man ville alltså döda honom , tänk efter de kom med dragna vapen mot honom o han lyckades se de i tid tappade barnet o sen fintade dr medan de skjöt salvor som missade honom. Tillslut gav de upp jakten o då skjuter de hans kvinna istället som faller mot marken, sedan skjuter GM ett sista avrättningsskott på huvudet sedan flyr de scenen i panik

Motivet spekuleras av polisen just nu att ha o göra med en aktuell brottsuttredning där Nai* förekommer
*=f

Kan folk läsa på o ha lite mer koll o värt. Hela tråden e fan fylld me självgoda intelligiensbefriade svennar me noll koll som hellre diskuterar läkarexamen i polen vs Sverige än själva ämnet när de själva kan drömma om att klara av en sån 6 årig tuff utbildning Skärp er!
Vad är det för aktuell brottsutredning?
Citera
2019-08-29, 23:26
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja eller med tanke på de nya "Rules of Engagement" så kan de ju skjuta av hans mamma eller någon snart. Bodde han inte i villa med familjen? Det har ju sprängts en del runtikring så villan och dess innehåll försvinner mer eller mindre med 10-20 kg deg inslängt på natten. Finns ju åtminstone en inte helt obetydlig risk för det.

Med tanke på hennes världsfrånvända och lågbegåvade uttalande så hade det inte varit nån större förlust för det svenska samhället och dess skattebetalare
Citera
2019-08-29, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donald.Trams
Det är okänt än så länge men spelar mindre roll. Han kan säga att nycklarna satt i/alla fick låna/osv men jag har läst att han hävdar att det inte är hans bil alls utan någon har skrivit den på honom av jävelskap.

Enligt transportyrelsen köpte han den för 5 dagar sedan. Men han kan hävda en massa olika saker, helt klart!
Citera
Avslutad
Citat:
Ok vilken bakgrund har bröderna.

Vilken utbildning och vad jobbar de med.

En är mäklare dom 2 andra är teleförsäljare, väldigt grymma sådana. Du kan söka på 2 av dom på facebook.. Robin Hakim , Raymon Hakim . Enjoy
Citera
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Det vet jag inte, det var ett tag sen jag jobba med dom och prata inte så mycket annat är jobb , fest pengar och brudar ect ect. Varken jag eller dom snacka privatliv med varandra.

Ok, jag brukar köra ”folkow the money” för att försöka förstå vad som sker i världen och vi vet att BO har haft en förkärlek till ”tuffa killar” under hela uppväxten samt att hennes kille var en springis vid danmarksrånet (han fixade med postbilar har jag för mig). Detta plus att syskonen håller på med investeringar ger möjligheter till ett alternativt motiv att det finns rånpengar inom familjens bolag som någon vill åt/tycker sig ha rätt till. Det skulle möjligen förklara varför hon avrättades med ett huvusskott när hon låg skjuten.

OBS bara brainstorming
Citera
2019-08-29, 23:31
Medlem
Tictoc94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenaninganda
Vad är det för aktuell brottsutredning?

Polisen har inte gått ut med mer info mer än de jag sa så vet lika mycket som dig.
Citera
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Enligt transportyrelsen köpte han den för 5 dagar sedan. Men han kan hävda en massa olika saker, helt klart!

Jo men det är bara att fylla i anmälan på regbeviset och posta. Ny ägare är bara att fylla i personnumret så är det klart.
Citera
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ok, jag brukar köra ”folkow the money” för att försöka förstå vad som sker i världen och vi vet att BO har haft en förkärlek till ”tuffa killar” under hela uppväxten samt att hennes kille var en springis vid danmarksrånet (han fixade med postbilar har jag för mig). Detta plus att syskonen håller på med investeringar ger möjligheter till ett alternativt motiv att det finns rånpengar inom familjens bolag som någon vill åt/tycker sig ha rätt till. Det skulle möjligen förklara varför hon avrättades med ett huvusskott när hon låg skjuten.

OBS bara brainstorming

Tänkte också sådär.

Pengar kan bara göra så att man skjuter en kvinna med barn i famnen. Detta blandad med hämnd. Vem vet vad mördarna varit med om.

Kanske har blivit röv knullade i skogen av andra gangsters.
Citera
2019-08-29, 23:32
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Det är okänt än så länge men spelar mindre roll. Han kan säga att nycklarna satt i/alla fick låna/osv men jag har läst att han hävdar att det inte är hans bil alls utan någon har skrivit den på honom av jävelskap.

Så kan det ju vara då krävs det att den inte stått parkerad på tomten av bad jag förstått bor han med päronen i villa om jag förstod artikeln rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in