2019-08-29, 22:54
Medlem
Har hört att SD vid minst två tillfällen haft en städ/saneringsfirma vid sinn bostad efter mordet.. Grannar har aldrig sett det tidigare och reagerat på det så vi får ändå hoppas polis hittar något tekniskt av värde ändå
Citera
2019-08-29, 22:58
Medlem
T34Panzers avatar
Och Steffes Bosom Buddy Jerry 😎 är ute och cachar glatt vidare medan hans forne vapendragare sitter och är svårt frustrerad i en häktesscell. Men vad gör man inte för att keeping up appearances...

https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=49689550-e295-4c63-9df4-de7a3364ffd6
Citera
2019-08-29, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Vem av dem?

HD
Citera
2019-08-29, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Och Steffes Bosom Buddy Jerry 😎 är ute och cachar glatt vidare medan hans forne vapendragare sitter och är svårt frustrerad i en häktesscell. Men vad gör man inte för att keeping up appearances...

https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=49689550-e295-4c63-9df4-de7a3364ffd6

Det var ju ändå Streak Week!!! SD skulle säkert visa sin omtanke på samma sätt
Citera
2019-08-29, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Anledningen till att jag frågade är för att jag fått info om det dödliga våld som LW utsattes för. Hela hennes huvud var sönderslaget 😔.
Det är totalt jävla obegripligt hur någon kan göra så mot en annan människa...

Det var ovanstående inlägg från skribenten LimeTime igår, som
jag syftade på. Att LW:s huvud skulle ha varit helt sönderslaget.
Skribenten har tidigare i tråden lämnat trovärdiga uppgifter.

Tillägg: LimeTime skrev 13/6 -18 att h*n då fått
fakta från källor inom utredningen.

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Vilken information är det? Kan du länka tack?
Senast redigerad av OzzieTheOwl 2019-08-29 kl. 23:19. Anledning: Tillägg
Citera
2019-08-29, 23:11
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaelefant99
Har hört att SD vid minst två tillfällen haft en städ/saneringsfirma vid sinn bostad efter mordet.. Grannar har aldrig sett det tidigare och reagerat på det så vi får ändå hoppas polis hittar något tekniskt av värde ändå
Han är skild nu.
Tidigare kanske det var hans fru som såg till att det var städat.
Det är inte så konstigt i mina ögon.
Citera
2019-08-29, 23:13
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
HD
Tack för den infon!
Går det att på något sätt se när olika uppgifter har lagts in på Facebook?
Kan hon ha lagt in den uppgiften efter mordet?
Det kanske är det datumet hon i fortsättningen vill fira på något sätt.
Citera
2019-08-29, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Vilken information är det? Kan du länka tack?

Jag har vid flera tillfällen itererat inom mina skrivna och postade inlägg att,

En själsligt sjuk individ opererade under den sena måndags-kvällen den 14 Maj år 2018 bakom ridån av ett bullerplank, och med hjälp av ett då brukat tillhygge, ursinnigt och brutalt samt tillika hänsynslöst dödsmisshandlade den då 45 åriga trebarns-modern, genom att då ha inriktat åtskilliga och tillika kraftfulla slag mot Hjärsta-kvinnan's då sårbara kropps-ytor, jag tycker att detta borde tala mer, än tillfyllest, eller så är du imbecill på riktig.

Svåra ansikts-frakturer är mycket vanligt förekommande när en Gärningsperson opererar med hjälp av ett tillhygge som hänsynslöst och brutalt riktas in mot offret's ansikte med hjälp av upprepade så kallade intervall-slag, därtill kan också nämnas att kross-skador med vävnadsbryggor uppkommer när ett hårt brukat tillhygge träffar huvudet vid sidorna och även på ovansidan av huvudet.

Till observandum och konnekterat till ovan skrivet, vid den här typen av misshandel och med hjälp av ett då brukat tillhygge, uppstår även så kallade inre blödningar, vilket i sin tur oftast leder fram till döden.

Lena Wesström's ansikte hade kanske svullnat upp till två gånger dess normala storlek på grund av de stenhårda och intensiva slagen som henne's ansikte utsattes för av Gärningspersonen's tillhygge vid slagen, och under sådan fakta, skulle inte ens jag, ha kunnat identifierat offret.

Jag kan mycket väl förstå, att du tycker att detta är rent svammel och struntprat, och att jag är en stor pajas som uttrycker mig på detta sätt, men nu är jag som jag är och tänker inte ändra på vad jag har låtit mig deklarerat här ovan.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-29, 23:16
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zymbal
Det här att polisen är tydliga i sin notis med att det ännu inte är något beslut fattat i häktningsfrågorna gör mig lite nervös. Brukar de skriva så?

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2019/augusti/29/29-augusti-1230-morddrap-orebro/
Jag reagerade på samma sätt.
Vi får invänta morgondagen och hoppas på det bästa.
Det skulle verkligen vara en antiklimax om han släpptes och fick gå hem imorgon.
Citera
2019-08-29, 23:17
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Så besatta som detta gäng verkar vara i denna hobby skulle det snart inte förvåna om motivet till mordet varken var otrohet, svartsjuka eller kontrollbehov utan istället harm och bitterhet över att LW vägrat acceptera något fuskloggande. Denna tragedi överträffar ju uppenbarligen dikten och geocachingintresset i Örebro verkar ju lika maniskt trots mord och död som för de olika urspårade sällskapen i Midsomer.
Senast redigerad av Philomena 2019-08-29 kl. 23:19.
Citera
2019-08-29, 23:19
Medlem
Man plockar nog inte in SD i det här läget igen utan att nu ha något riktigt bra.

Jag tror han är

KÖRD
Citera
2019-08-29, 23:24
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Ja såklart måste man se till det som är det väsentliga i livet!

Undrar hur tongångarna går hemma hos medlemmarna i det förut så tajta Järngänget?
Paret Davidsson kan ju av förklarliga skäl inte kommunicera med varandra just nu. Men de andra: Jer*ry Gr*ay & Lena Ingman, Pe*ter No*rén & Sa*ra Se*lling.

Står man fast vid deras sida och tror benhårt på deras oskuld? Låtsas man som man inte känner paret Davidsson, eller låtsas man som om inget hänt eller börjar eftertankens kranka blekhet göra sig påmind eller skäms man?
Det skulle vara väldigt intressant att vara en liten fluga på väggen hemma hos dessa...som ju spenderat så mycket tid med the Davidssons...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in