Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Vilken information är det? Kan du länka tack?
Jag har vid flera tillfällen itererat inom mina skrivna och postade inlägg att,
En själsligt sjuk individ opererade under den sena måndags-kvällen den 14 Maj år 2018 bakom ridån av ett bullerplank, och med hjälp av ett då brukat tillhygge, ursinnigt och brutalt samt tillika hänsynslöst dödsmisshandlade den då 45 åriga trebarns-modern, genom att då ha inriktat åtskilliga och tillika kraftfulla slag mot Hjärsta-kvinnan's då sårbara kropps-ytor, jag tycker att detta borde tala mer, än tillfyllest, eller så är du imbecill på riktig.
Svåra ansikts-frakturer är mycket vanligt förekommande när en Gärningsperson opererar med hjälp av ett tillhygge som hänsynslöst och brutalt riktas in mot offret's ansikte med hjälp av upprepade så kallade intervall-slag, därtill kan också nämnas att kross-skador med vävnadsbryggor uppkommer när ett hårt brukat tillhygge träffar huvudet vid sidorna och även på ovansidan av huvudet.
Till observandum och konnekterat till ovan skrivet, vid den här typen av misshandel och med hjälp av ett då brukat tillhygge, uppstår även så kallade inre blödningar, vilket i sin tur oftast leder fram till döden.
Lena Wesström's ansikte hade kanske svullnat upp till två gånger dess normala storlek på grund av de stenhårda och intensiva slagen som henne's ansikte utsattes för av Gärningspersonen's tillhygge vid slagen, och under sådan fakta, skulle inte ens jag, ha kunnat identifierat offret.
Jag kan mycket väl förstå, att du tycker att detta är rent svammel och struntprat, och att jag är en stor pajas som uttrycker mig på detta sätt, men nu är jag som jag är och tänker inte ändra på vad jag har låtit mig deklarerat här ovan.
Mvh/ @JokerMannen