2019-08-29, 18:40
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det är 27 000 sidor! Bibeln är på 1500.

Det funkar bara begära ut den de kan inte neka en offentlig handling har du rätt att räta del av på plats.
Citera
2019-08-29, 18:41
Medlem
"De sköt mamman omaskerade"

Ja, då är det mest troligt att man sköt henne för att eliminera hennes som vittne.
Citera
2019-08-29, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rorkulten4321
En intervjuad kvinna säger i tv:
"Jag trodde aldrig sånt här kunde hända i våra kvarter".
Hur naiva får folk vara igentligen?

Eller hur?!

De bor i soptippen Malmö, med mord varje vecka.

Förmodligen tillhör den intervjuade kvinnan gänget som var med på manifestationen mot våld, handhjärtan och "käääääärlek"
Citera
2019-08-29, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
det är bättre att låta polisen sköta det arbetet...
Är Nicola G inblandad enligt dig?
Citera
2019-08-29, 18:45
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Och de lär sig behandla sin fru som pappa behandlar mamma. Med misshandel och isolering. NICE!

Kanske var så för dig hemma om inte din pappa stack redan vid födseln så fort han såg dig.
Så jävla mycket skitsnack asså. Trodde du höll någorlunda högre klass.
Citera
2019-08-29, 18:45
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
"De sköt mamman omaskerade"

Ja, då är det mest troligt att man sköt henne för att eliminera hennes som vittne.

Vittne till vad?

Det hon lämnat uppgifter om tidigare i förhör har varit uppgifter gällande skottskador en patient som hon har hanterat i sin proffesion som läkare.
Citera
2019-08-29, 18:46
Medlem
Så aldrig vem som kommer att snacka 🤔 visst varför inte någon som inte gillar de personerna som utfört det 🤔 det kommer komma fram vem som gjort det 🤔 det här blivit en sådan stor sak av detta så de kommer inte undan tror jag iallafall 😎
Citera
2019-08-29, 18:46
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Omaskerade mördare enligt Sydsvenskan. Ser inte mannen på SVT-filmen väldigt maskerad ut?

Jag skulle säga en ”mörkhyad person” med huvan på sin hoodie uppdragen.
Citera
2019-08-29, 18:47
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Han är enligt Sydsvenskans kriminalreporter Joakim Palmkvist involverad i en pågående brottsutredning som inte har gått till domstol ännu. Att det finns tydliga indikationer på att han fortfarande lever som kriminell och att detta är en fara för barnets hälsa och utveckling är det ingen tvekan om. Sen ska det bevisas också såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det är 27 000 sidor! Bibeln är på 1500.

"Som inte har gått till domstol ännu."

Då kan det inte gärna handla om Drottninghögmålet? Eller är NA inblandad i fler mål än ett?
Tyvärr kan jag inte kontrollera själv eftersom jag inte har konto på Sydsvenskan.
Citera
2019-08-29, 18:48
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Tror du att de kriminellas etiska råd kommer samlas och göra ett fördömmande ? eller en fatwa?

De som kommer tjalla är de som är konkurrenter eller känner personligt agg och vill passa på och hämnas, men sedan behövs det ocskå vitttnen... om det saknas fysisk bevisning,

jag tror inte att kriminella kommer vittna i domstol

PS

Detta var värre än ett barn i famnen, visst ett 3-4 årigt barn hade kunnat bli chockat men här var det ett spädbarn-.. som slog huvudet i trottoaren och fick en bula, troligen hjärnskakning, bebisen kunde dött av fallet

Det finns flera fall där barn bevittnat hur en förälder mördas. Måste vara ett oerhört trauma.
Citera
2019-08-29, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Tror du att de kriminellas etiska råd kommer samlas och göra ett fördömmande ? eller en fatwa?

De som kommer tjalla är de som är konkurrenter eller känner personligt agg och vill passa på och hämnas, men sedan behövs det ocskå vitttnen... om det saknas fysisk bevisning,

jag tror inte att kriminella kommer vittna i domstol

PS

Detta var värre än ett barn i famnen, visst ett 3-4 årigt barn hade kunnat bli chockat men här var det ett spädbarn-.. som slog huvudet i trottoaren och fick en bula, troligen hjärnskakning, bebisen kunde dött av fallet

Nä inte etiska rådet kanske..men många kriminella vill nog inte att det ska gå i denna utvecklingen..därav kommer man nog försöka göra sig av med dessa killarna...fort
Citera
2019-08-29, 18:51
Medlem
Nu va barnet bara 2 månader gammalt så det kommer nog inte få några hemska minnen eller något i framtiden ! Värre om barnet hade varit 3-4 år !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in