Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Att hon struntar i klimatskeptiker och andra motståndare till henne har hon ju sagt flera gånger i intervjuer.
I övrigt så är det ju bara och ta nästan vilken opinionsundersökning som helst i nästan vilket ämne som helst. Vissa är för. Andra emot. Och resten har inte tagit ställning eller vet för lite. Med större uppmärksamhet tar fler ställning eftersom de får mer information. Såvida inte ämnet är för komplicerat, då kan osäkerheten tvärtom öka.
Du misslyckas med att backa upp ditt påstående, förstått..
Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Nej. Genom att närvara personligen får hon mer effekt. Och det är inte bara vad jag tror utan det är vad hon sagt själv flera gånger - baserat på hennes egna erfarenheter av året som gått. T.ex:
Har jag någonsin påstått att hon inte skulle närvara? Nej precis, jag har påstått att hon inte skulle göra en pr-kupp baserad på lögner där det är miljön som får ta smällen... Sen att det inte är hon som ska ha kritik för det utan dom som skött planeringen är en annan sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Så hon drar inte alls samma slutsatser som du. Hennes erfarenhet säger annat.
Återigen har jag dragit slutsatsen att det hade funnits bättre sätt att sköta resan till USA på, ingenstans i ditt citat tar hon upp detta så du får utveckla...