2019-08-29, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
På Kumla misshandlade mannen grovt en annan fånge varför han fick spendera de sista dagarna i isolering, enligt ännu en utredning från Kriminalvården.

enl aftonbladets artikel

Med andra ord får man misshandla fritt på fängelsen utan att ens fängelsetid förlängs. Vilket fint system vi har.

Det gick inte att bevisa att han var skyldig. Han satt troligen isolerad i utredningssyfte. "Kriminalvården" har svårt att bevisa brott på anstalter. Då ingen pratar inklusive BO. Ofta säger BO att de har ramlat.
Citera
2019-08-29, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Före millennieskiftet var detta ett lugnt småhusområde.

Struntprat
Citera
2019-08-29, 09:20
Medlem
Helt sjuk att det på två dagar råkar gå åt två kvinnor som är tillsammans med kriminella. Man kan ju hoppas att tjejer tar lärdom av detta. Ta en tråkig vanlig kille ist. Säkrare så...
Citera
2019-08-29, 09:24
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lofgreno
Helt sjuk att det på två dagar råkar gå åt två kvinnor som är tillsammans med kriminella. Man kan ju hoppas att tjejer tar lärdom av detta. Ta en tråkig vanlig kille ist. Säkrare så...

Och begå självmord utav tristess. Snarare farligare. Annars kan man ju vara hemma, köpa en dildo och gå på soc, säkrast så.
Citera
2019-08-29, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Och begå självmord utav tristess. Snarare farligare. Annars kan man ju vara hemma, köpa en dildo och gå på soc, säkrast så.

Jaha det tror du är alternativet till att vara tillsammans med kriminell invandrare? Vara tillsammans med en person som flashar med cash men inte kan äga någonting. En person som åker ut och in ur fängelse och sexlivet består av en stund i knull rummet på Kumla.
Senast redigerad av femtaliess 2019-08-29 kl. 09:34. Anledning: tillägg
Citera
2019-08-29, 09:46
Medlem
ninjaekorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaylord321
Om jag har fattat det rätt så är Ken Rings dotter kompis med BO.

Yes
Citera
2019-08-29, 09:54
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
Va faan händer ???
2 döda kvinnor på 2 dygn!!
Inte ens knarkkartellen i Columbia kan uppvisa ett sånt register!
Sverige blöder...

Eh, jo, det kan dom. Eller har du sett en lastvagn fullproppad med huvudlösa kvinnolik på någon svensk väg?
Citera
2019-08-29, 10:02
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Jaha det tror du är alternativet till att vara tillsammans med kriminell invandrare? Vara tillsammans med en person som flashar med cash men inte kan äga någonting. En person som åker ut och in ur fängelse och sexlivet består av en stund i knull rummet på Kumla.

Jag säger inte att tjejer ska föredra någon grovt kriminell snubbe som lever farligt. Jag kommenterade snubben som tyckte att man ska välja tråkiga killar.
Vi kan ju sluta köra bil, för det kan man dö av.
Inga farliga sporter heller, för man kan ju dö.
Personligen så hade jag aldrig vart i en relation med någon tråkig person. Skulle bli deprimerad. Så jag förstår tjejerna men det är inget jag rekommenderar.
Citera
2019-08-29, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Eh, jo, det kan dom. Eller har du sett en lastvagn fullproppad med huvudlösa kvinnolik på någon svensk väg?

Haha eller hur, som när det brinner några bilar och folk ba "Dä ä exakt som Mohadishu dätta!"

Vilken chock de kommer få när saker börjar bli på riktigt riktigt här
Citera
2019-08-29, 10:09
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Samma "intervjuoffer" i alla nyhetssändningar verkade det som. Tröttsam tant, vad det nu
var hon hette. Men det här var nog hennes stund i rampljuset.

Nej hon har varit i rampljuset och håller sig kvar. Redan för 30 år sedan dök detta intervjuoffer upp i radio och tv. Lever under skyddad adress gjorde förr anmälan till hö och vä på män som beskylldes för saker.

Vad gäller skjutningen så hade tjejen verkligen valt rött kille en som hade fiender överallt. Troligen kan man leda bland dem han misshandlat på kåken de var många som åkte på däng.

https://www.aftonbladet.se/a/LAqg1R?refpartner=link_copy_app_share
Citera
2019-08-29, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Jag säger inte att tjejer ska föredra någon grovt kriminell snubbe som lever farligt. Jag kommenterade snubben som tyckte att man ska välja tråkiga killar.
Vi kan ju sluta köra bil, för det kan man dö av.
Inga farliga sporter heller, för man kan ju dö.
Personligen så hade jag aldrig vart i en relation med någon tråkig person. Skulle bli deprimerad. Så jag förstår tjejerna men det är inget jag rekommenderar.

Nu överdrev jag mitt påstående lite. Självklart så tycker jag tjejerna ska få träffa vem dom vill. Men kanske kan vara bra att undvika kriminella "bad boys" även om det verkar häftigt.

Sen behöver man ju såklart inte träffa en "tråkig" kille heller. Eller sitta hemma med en vibrator och gå på CSN...
Citera
2019-08-29, 11:09
Medlem
Tittar man på Dibbas vänlista ser man en connection med Simon mellins mor(hon har skrivit på hans sida), han är även Facebook vän med den kända kvinnliga boxaren M Lauréns lillasyster och en annan systers(J Lauren)make.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in