Går folk igång på att visa att de kan mer om ladd än
glidingplaza? När 10 personer redan citerat samma inlägg behöver väl inte 10 till göra det? Alla verkar ju vara Tony Montana också och handskas bara med 95%+.
Till topic kanske? Någon måste veta vem denna liraren är. Bandet på Volvo är fullt av kaosblattar som denna (100% fördom baserat på byxor, skor och att han hämtade 1KG ladd på arbetstid

). Jobbar själv på den del av Volvo där det krävs en utbildning och några hjärnceller i skallen, men har ändå rätt god insyn i hur det ser ut i fabriken (där man har såna fula jackor som han i GP).
Med tanke på hur kaosblattar fungerar och hur mycket droger det säljs inne i fabriken förväntar jag mig inte att någon av hans brushor ska outa vem det handlar om här inne. Men jag skulle uppskatta att kaosblattarna endast står för 50% av de anställda, resten är unga mer eller mindre seriösa svenskar i början av arbetslivet/äldre WT.
EN UTAV DESSA förväntar jag mig ska hänga ut vem det är! Bilden i GP ger inte mycket att gå på, sådär ser halva fabriken ut, men rykten går, och någon måste ju sakna sin kollega någonstans, även om det var i April. Det måste garanterat finnas åtminståne en arbetsledare som vet vem det är. Eller det kanske är så jävla vanligt att anställda häktas för grova brott och missar jobbet att det förträngs efter nån vecka?
För övrigt; han har enbart jobbjackan på sig, resten av klädseln är privat. Ni som jobbar i fabriken, har ni omklädningsrum där? De dagar jag åker bussen med pöbeln förbi TK/TC hoppar det på hundratals såna här jackor, men dom har också arbetsbyxor och truckskor på sig. Alltså inte många i privata kläder, därav frågan. Är det coolt i orten att visa att man har ett jobb och därför går och flashar med jackan privat med jeans och snabba skor? Om han åker bil/buss till jobbet, vad är då vitsen med att åka halvt ombytt, han behöver ju ändå byta resten av kläderna när han kommer till jobbet/hem.
Snöade in på kläderna nu men jag tycker det är lite anmärkningsvärt. Någon från VCT får gärna bekräfta om det är vanligt att klä sig så.