2019-08-28, 22:31
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
”Hata slumpen”...?

Den ultimata kärleksbeviset...kärleksgåvan... det är vi två, mot världen...för alltid...?
Hon kanske åker för stämpling till mord.
Citera
2019-08-28, 22:31
Medlem
Citat:
”Hata slumpen”...?

Den ultimata kärleksbeviset...kärleksgåvan... det är vi två, mot världen...för alltid...?
TeamDavidsson
Citera
2019-08-28, 22:35
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Stark indikation på att hon är skyldig och nu fattade att det kanske är kört.
Ångest, panik etc.

Vet man att man är helt oskyldig följer man ju normalt med utan större motstånd.
HD inser att spelet är över.
Panik och ångest som du säger.
Hon är givetvis, nu efter husisen, medveten om att fd. maken Stefan börjat prata och nu sitter hon bara och väntar på det som hon fruktat.
Citera
2019-08-28, 22:37
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Håller med, det verkar lite vagt med vad de har för åsikt o HD,s vara eller inte vara, hur de nu tänkt om det skulle vara som du skriver en kollusionsfara ligger lite dolt för mig men jag följer ju endast detta från media och här på Flashback så förhoppningsvis klarnar det under resans gång.

Men samtidigt så blir ju anhållandet på "skälig misstanke för mord" lite underlig om man nu är rädd för kollusionsfara, kort sagt vad skulle hon kunna röja undan i form av bevis?

Om det nu är som så att misstankarna är att HD agerat tillsammans och i samförstånd så känns ju en anhållan på "skälig misstanke" lite futtig om du förstår hur jag menar, tror ju inte att NFC kan lämna så värst mycket svar om HD rent tekniskt efter en sådan pass lång tid.

Har åklagaren kunnat haft avlyssning på HD?

Att de har haft det på MGM är ju självklart, de har nog legat lika tajt som en fästing på honom men HD har ju inte varit anhållen eller misstänkt så får hon avlyssnas legalt?
Är SD avlyssnad och SD och HD har mycket kontakt så ger väl det ena det andra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Å fasen! Då snurrar tankarna igång ….

De kunde inte valt att ta eget ansvar för hur deras äktenskap sjönk till botten..
de valde istället att lägga skulden på Lena...och strunta i fem oskyldiga barn!
Någon av dom två måste vara riktigt riktigt psykiskt sjuk och påverkat den andre, hur kunde detta annars hända just 14 maj?
Citera
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Nu verkar artikeln om en skrikande HD, som försökte slita sig från polisen, helt plötsligt inte finnas kvar?
Citera
2019-08-28, 22:38
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Stämpling
Skyddande av brottsling
Medhjälp
Anstiftan
Mord
Dråp
Vållande
Brott mot griftefriden
Det är väl vad som jag kan komma på.
Senast redigerad av Champagneoclock 2019-08-28 kl. 22:42.
Citera
2019-08-28, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten

Knappast stämpling. LW är ju mördad.
Citera
2019-08-28, 22:40
Medlem
Jag kan inte sluta tänka på vad grannarna som valde SDs sida med orden ” vi får lita på vad han säger.”. Som satt i hans jacuzzi i våras och umgicks med paret tänker nu. Och grannarna som valt andra sidan har SD skrivit till på Facebook och ifrågasatt varför dom inte hälsar på honom. Psykopat?
Citera
2019-08-28, 22:41
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Och på årsdagen av mordet? (15 maj) i år så gör MGM ett självförhärligande inlägg om hur han hjälper en människa i nöd och hur han vurmar för godhet.
Ja, här kan du vara något viktigt på spåren 'Mister'. Det här skall ju tydligen vara det enskilt viktigaste indiciet i åklagarens sk. indiciekedja mot den på sannolika skäl misstänkte SD. Kan du kanske förklara hur hon menar?
Senast redigerad av Draifos 2019-08-28 kl. 22:45.
Citera
2019-08-28, 22:42
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smarfor
Jag kan inte sluta tänka på vad grannarna som valde SDs sida med orden ” vi får lita på vad han säger.”. Som satt i hans jacuzzi i våras och umgicks med paret tänker nu. Och grannarna som valt andra sidan har SD skrivit till på Facebook och ifrågasatt varför dom inte hälsar på honom. Psykopat?

Lugn. Ingen är dömd.
Citera
2019-08-28, 22:43
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Den scenen skulle jag gladeligen betalt pangar för att få bevittna!
Synd att ingen granne var snabb med mobilkameran...

Fruktansvärt för barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in