2019-08-28, 19:46
Medlem
Wajis avatar
Ledsen om jag missat något men kan någon uppdatera vilka fiender som är tänkbara för Dibba? Vilka är det som vill klippa han?
Citera
2019-08-28, 19:47
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
lamin dibba har han spelat fotboll i Friedberg i tyskland?

Tyckte mig läsa att det var en annan men jag kan ha fel.
Citera
2019-08-28, 19:52
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Om du läser vad jag skrev så är BO längs till höger. På kanten. Och nej Rebecca är inte med på bilden.
Då vet jag. Hon ser mycket yngre på den bilden än den som finns på hennes FB. Är kanske några år emellan.
Citera
2019-08-28, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolut-justice
Har du någon kläm på om hon eller hennes kille hade vänner på Södermalm, eftersom det går ett pressrykte om några beväpnade personer på Ringvägen timmen innan, eller var dom på krogen där då ? Och var dom då sen hos hennes eller hennes killes vänner i Råcksta när skjutningen började.

Försöker bena ut om det fanns flera i Råcksta som ev kunde vara det tilltänkta offret förutom dessa 2.

Vet inte ännu vart dom befann sig innan. Men lägenheten är killens som han hyr andra hand/av en vän. Det var 100% killen skotten var menade för, vilket han själv erkänt
Citera
2019-08-28, 19:54
Medlem
MrLevaLivets avatar
Varför springer det runt en multikriminell peddo-Gambian, han har ett jävligt våldsamt wrap sheet och haft det länge. Gambia är väl en demokrati sedan länge. Jävla flatsverige, Utvisa varenda käft som inte sköter sig.
Citera
2019-08-28, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Ledsen om jag missat något men kan någon uppdatera vilka fiender som är tänkbara för Dibba? Vilka är det som vill klippa han?

En gissning är somalierna som nu tagit över större delen av droghandeln i västerort. Tidigare var det gambianer och andra kaosnegrer från västafrika som satt och sålde. Kanske var denna Dibba dum nog att försöka sig på att sälja några kabbar.

Oavsett skulle jag bli förvånad om det inte är påtända somalier som är i farten igen med sina automatkarbiner. Dom mördar folk för ett SL-kort.
Citera
2019-08-28, 20:03
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benjanorge
Hon som skjöts i Malmö hade hade jobb,det är anledningen att det uppmärksammas mer av Löfven o Co, de mister ju skatte intäkter.

Men det motsäger ju ordet alla människor lika värde . För så är det ju inte rent praktiskt .hyckeri
Citera
2019-08-28, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det var som fan. Är dessa tjejer i samma ålder? Den skjutna tjejen verkar nyanländ, men hon kanske har bott här i hela sitt liv? Man får ett annat intryck från Facebook.
Hon har bott här hela sitt liv
Citera
2019-08-28, 20:16
Medlem
Lite svar på frågor, hennes kille var kriminell och ett annat kriminellt gäng skulle skjuta honom men sköt då istället ”BO” Nd*lla, tanken var att skjuta killen, men råkade skjuta BO. Sorgligt nog
Citera
2019-08-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyygirl1
Dom gifte sig förra veckan i Gambia. Dom hann inte gifta sig i Sverige därav står det inte att han är gift på ratsit

Han blev nyss frigiven från fängelset så han får inte resa utomlands så nära inpå. Hur vet ni att det är han ens?
Citera
2019-08-28, 20:21
Medlem
Är det denna?

https://www.facebook.com/lamin.dibba.3914
Citera
2019-08-28, 20:24
Medlem
Han har BO i sin väntelista

https://www.facebook.com/lamin.dibba.3914
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera