2019-08-28, 15:26
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
jasså, var hävdar han det ? Kan du länka ?

https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/12495523
Citera
2019-08-28, 15:26
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Hur stor är sannolikheten för att två kvinnor ska skjutas till döds av ”misstag” inom loppet av 48 timmar? GW säger man ska hata slumpen, men här tycks det ändå vara det, eller?

Mm, slumpen utslaget på ett helt land fyllt med mångkultur är något helt annat än ”tillfälligheter” i en förundersökning.
Citera
2019-08-28, 15:28
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
GW hävdar det.

GW snackar skit, modus operandi gör gällande att målet var hon.

Citat:
Ursprungligen postat av seekkkm1
Fan, Sverige håller verkligen på att bli som ett kaoz-bajsland i sydamerika...

I länder som tex Brasilien skulle patrask som gör sånt här tas om hand med riklig mängd 5,56 mm bly av specialenheter som BOPE eller de mer ljusskygga paramilitära dödspatrullerna.
Senast redigerad av konstapel 2019-08-28 kl. 15:30.
Citera
2019-08-28, 15:31
Medlem
Någon som har info om vem L*min kan ha varit i konflikt med? Eller vem som ville klippa honom och varför?
Citera
2019-08-28, 15:36
Medlem
Kan denne La*min Dibb*a stå bakom mordet på nyblivna mamman i Malmö? Därav att nattens mördare verkade fullkomligt galna och sprang omkring med dragna vapen mitt i Stockholm i natt?
Senast redigerad av Chillwill 2019-08-28 kl. 15:53.
Citera
2019-08-28, 15:37
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Hur har man kommit till den slutsatsen ?

För ndella var inte tillsammans med någon Serdar? Hur svårt kan det vara o läsa tråden
Citera
2019-08-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Kan denne Labb*a stå bakom mordet på nyblivna mamman i Malmö? Därav att nattens mördare verkade fullkomligt galna och sprang omkring med dragna vapen mitt i Stockholm i natt?
Låter lite långsökt men håller med om att det verkar lite desperat att man springer runt mitt i stan med dragna vapen
Citera
2019-08-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Låter lite långsökt men håller med om att det verkar lite desperat att man springer runt mitt i stan med dragna vapen

Stora delar av Ringvägen är ändå väldigt öde senare på kvällen. Stora sträckor är rätt off för att vara mitt på södermalm. Men det är klart. Om det typ var vid Skanstull eller nere vid Zinken känns det väldigt desperat. Snutar där på några sekunder i princip.
Citera
2019-08-28, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Stora delar av Ringvägen är ändå väldigt öde senare på kvällen. Stora sträckor är rätt off för att vara mitt på södermalm. Men det är klart. Om det typ var vid Skanstull eller nere vid Zinken känns det väldigt desperat. Snutar där på några sekunder i princip.
Ja jo hursomhelst att åka runt och " leta efter någon" känns som väldigt målmedvetet och viktigt att de skulle ske just igår. Jag tänker efter som de åkte runt o leta kan de ju inte hunnit reka området särskillt bra tex eventuella flyktvägar osv
Citera
2019-08-28, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Du verkar inte ens veta vad en pedofil är.
Att gifta sig är ett stort steg. Troligtvis har man väl dejtat några år, kanske senare förlovat sig för att gifta sig? Hon kanske var 10 när de började dejta? Man gifter sig väl inte bara sådär, om de inte handlar om skenäktenskap.
Så pedofili är dragning till prepubertala barn.

Men har du information om Lamin du vill delge oss? Annars tar jag för givet att han är pedofil.
Citera
2019-08-28, 15:58
Medlem
Ursäkta, har inte hängt med helt, men sett att det diskuteras var BO "bor", i Fisksätra eller i området för mordet.

Det kan vara mycket enkelt, mamma o pappa bor på de båda olika ställena, hon är skriven på ett av dem, men kan växla emellan. Eller? ( Kanske någon tidigare sagt detta självklara, jag har som sagt inte läst allt...).
Citera
2019-08-28, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Ja jo hursomhelst att åka runt och " leta efter någon" känns som väldigt målmedvetet och viktigt att de skulle ske just igår. Jag tänker efter som de åkte runt o leta kan de ju inte hunnit reka området särskillt bra tex eventuella flyktvägar osv

Nej. Det är ju ett värdelöst ställe att mörda någon på. I alla fall med högljudda automatvapen. Polisen finns i "bästa fall" vid Medborgarplatsen, ur mördarnas synviken. Bör kunna komma ut på Ringvägen väldigt snabbt. Begränsat med flyktvägar.

Nej det känns inte speciellt planerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in