2019-08-28, 11:12
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Ja jo skyttarna har nog förmodligen ingen djupare millitär utbildning direkt...
De har kanske inte heller högsta betyg i grundskolexamen heller.
Citera
2019-08-28, 11:13
Medlem
Medelmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guestt
Det verkar stämma att BO är från Fisksätra eftersom hon spelade i en klubb vars namn var Lännbo FF. Klubben gick sedan upp i Fisksätra IF. Även om tonårsflickan hade begått gamla synder så förtjänar ingen så ung tonårsflicka (hon var 18 år) eller den unga kvinnan i Malmö, med ett barn i famnen att dö på det viset.
Hur vet du att BO spelade i Lännbo FF?
Citera
2019-08-28, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Nej exakt, hon måste ha varit på besök i Vällingby där skottlossningen ägde rum! Om det nu är rätt person är utpekad i tråden vill säga! Endast en i tråden som uppgett detta så man ska kanske avvakta med att någon mer kan bekräfta det.

Det ska hållas en minnesstund för henne i Fisksätra idag. Uppdaterar om jag får tag i någon bild så kan folk få det bekräftat att det är hon
Citera
2019-08-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyygirl1
Det ska hållas en minnesstund för henne i Fisksätra idag. Uppdaterar om jag får tag i någon bild så kan folk få det bekräftat att det är hon
Ok, det verkar stämma vad man kan läsa på den här sidan! Scrolla neråt på sidan!

https://www.facebook.com/fisksatraFH/?__tn__=%2Cd%2CP-R&eid=ARAzaJOHmpzrfgFQ87VHMx7xx7lfIHzenaGK5U-_s-_jzfgKC9JwTKm0XnN48QXbukRP0wL8Xig6UlEQ
Citera
2019-08-28, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willythefox
Min polare blev nerslagen av en väktare i krogkön. Det var visst något bråk, eller liknande, mellan väktarna och några personer min vän inte kände eller ens pratat med.
Min kompis blev golvad av väktarna ändå, noll motstånd, och anmälde. De anmälde då honom för våld mot tjänsteman.
Han blev dömd. Han var helt oskyldig.
Så häll käften om ”kriminellt slödder” när du inte har annat att gå på än en dom.
Och, dessutom har en kvinna blivit mördad, visa lite respekt!

Ordningsvakter! Inte väktare..

Två olika typer av yrken.
Citera
2019-08-28, 11:31
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Ok, det verkar stämma vad man kan läsa på den här sidan! Scrolla neråt på sidan!

https://www.facebook.com/fisksatraFH/?__tn__=%2Cd%2CP-R&eid=ARAzaJOHmpzrfgFQ87VHMx7xx7lfIHzenaGK5U-_s-_jzfgKC9JwTKm0XnN48QXbukRP0wL8Xig6UlEQ
kikade in på foton och man blir mörkrädd när man ser vad det är för drägg som bor i Fisksätra
Citera
2019-08-28, 11:35
Medlem
SnilleFixs avatar
Hon dog också. Från Aftonhoran "Kvinna död efter skottlossning, En kvinna fördes till sjukhus med ambulans efter en skottlossning i västra Stockholm under natten. Hennes liv gick inte att rädda."
Citera
2019-08-28, 11:36
Medlem
Fickludds avatar
Stämmer det att hon gifte sig förra veckan?
Citera
2019-08-28, 11:36
Medlem
En flicka med afrikanskt ursprung alltså. Då är det snart bortglömt igen, inga politiker bryr sig så länge det är invandrares barn som drabbas av våldet, och inte särskilt mycket över vanliga svenssons heller.

Enbart om det kommer nära dem själva kommer de reagera, och med nära menar jag familjemedlem eller partikollega.
Citera
2019-08-28, 11:38
Medlem
Ingen som har info om vem den tilltänkta måltavlan kan tänkas vara?
Citera
2019-08-28, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
https://www.facebook.com/vanessa.wecada.3

Är det den tjejen? Polska som har fullt med äckliga muslimer som vänner på Facebook..
Nej, det är det inte.
Citera
2019-08-28, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Stämmer det att hon gifte sig förra veckan?

Yes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in