2019-08-27, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Sååå.
Den här ryggradslösa fegisen, tillika pappan till den mördade kvinnans barn måste vara slut i gemet.
Inte nog med att han torskade stora delar av rånbytet, han fick sin tjej mördad, sitt barn föräldrarlöst men det kanske absolut mest pinsamma för hans del - han FLYDDE som en råtta och istället såg sin tjej bli avrättad och sin unge flyga i marken.
Jösses, han måste vara lika avskyvärd som personerna som mördade stackars tösen.

Du har inte tillräckligt med info för att dra dessa slutsatser.
Utredningen pågår.. Får se vad polisen kommer fram till. Det här brottet kommer att klaras upp.

Sen vid den situationen är det nog reflexer som styr ens beteende. Spring för livet?! Han hoppades kansns att hon också sprang...
Citera
2019-08-27, 23:47
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Men i så fall, hur i helvete griper man någon i rättsalen så snabbt och kopplas till ett mord utan teknisk bevisning? Jag vet också att han inte är skytten men det är så ologiskt att tro att han ej varit närvarande på något sätt.
Det där får jag inte ihop. Och hade då inte media skrivit om detta redan? Personen som greps satt i rättegång?? Man har ju redan låtit modern få komma till tals etc.

Det här låter lite för otroligt i mina ögon och öron.

Förmodligen griper de någon i periferin snabbt bara för att undvika oroligheter. Om några dagar släpper de honom lite diskret i hopp om att saker och ting då ska ha lugnat ner sig.
Citera
2019-08-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Finns det bild på bo samt maken?
BE mig inte leta i tråden hade annats gjort det om jag hade hittat. Är man borta 10min har det redan blivit 50.nya inlägg.

https://petterssonsblogg.se/2019/08/27/karolin-hakim-avrattades-i-malmo/
Citera
2019-08-27, 23:49
Medlem
EdwardCarnbys avatar
Pappan fick lägga benen på ryggen då det är honom saken gäller. Karo... gick sen med sitt barn i famnen mot männen och skrek stopp sluta, allt enligt vittne tidigare i tråden, typ post 30-50.

OM hon kände igen gm så utgör hon en extrem risk vilket det visar sig att hon gör. Gm får panik och knäpper henne, han vet annars att hans timmar är räknade. Detta rör troligen inte det gamla rånet utan nya prylar. Vad gör pappan i dag? Vilka umgås han med?

Det ovan nämnda är en teori, jag är tvärsäker på att Karo.. inte var det tilltänkta målet.
Citera
2019-08-27, 23:50
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Eftersom han har en dom på sig 2016 (i frihet) så måste han kommit ut tidigare.

Hänger du inte med i tråden? Begynnande senilitet?

Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Vilka exotiska nationaliteter är inblandade? Iran och vilka mer?
Palestina och Sudan är helt säkrade. Kanske också Polen.
Citera
2019-08-27, 23:51
Medlem
Pestoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Finns det bild på bo samt maken?
BE mig inte leta i tråden hade annats gjort det om jag hade hittat. Är man borta 10min har det redan blivit 50.nya inlägg.
Man kan använda sökfunktionen till att hitta info i trådarna, men det verkar inte många ha fattat.
Citera
2019-08-27, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Bilen som brändes hade koppling till honom. Man gjorde en husrannsakan. Man hittade vapen. Han anmälde sig själv till polisen. Garanterad skenmanöver.

Både mördarna och ägaren av bilen visste att han skulle bli anhållen. Han kan bara säga att han inte vet vem som hade bilen?
Dom kommer inte kunna koppla honom till mordet/medhjälp pga. att han stod som ägare på fordonet och det vet dom om.
Citera
2019-08-27, 23:53
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagsvag
Hon var halvpolska om jag förstått det rätt. Du behöver inte tro på det, men jag litar på de som har förstahandsinformation.

Om hon var halvpolska så kanske detta förklarar varför hon Pluggade i Polen, Hon hade kanske släkt där hon kunde bo hos...
Citera
2019-08-27, 23:53
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Sååå.
Den här ryggradslösa fegisen, tillika pappan till den mördade kvinnans barn måste vara slut i gemet.
Inte nog med att han torskade stora delar av rånbytet, han fick sin tjej mördad, sitt barn föräldrarlöst men det kanske absolut mest pinsamma för hans del - han FLYDDE som en råtta och istället såg sin tjej bli avrättad och sin unge flyga i marken.
Jösses, han måste vara lika avskyvärd som personerna som mördade stackars tösen.

Bra skrivet! Och jag skriver under på varenda ord.
Och jag hoppas att hennes föräldrar får vårdnaden om dottern och att han aldrig får se sitt barn igen, Hans kriminella förflutna och pågående förehavanden finns nu pränt överallt på nätet, och kan lätt hittas med några knapptryck. En ryggradslös råtta.
Hoppas han aldrig sover en lugn natt igen.
Det var hans fel att hans barn blev moderlöst.
Citera
2019-08-27, 23:54
Medlem
Hoppas verkligen detta brott klaras upp eller att mördaren blir torterad. Vad tror ni om sannolikheten att det klaras upp??
Citera
2019-08-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis7254
Om hon var halvpolska så kanske detta förklarar varför hon Pluggade i Polen, Hon hade kanske släkt där hon kunde bo hos...

Jag TROR att det där är en trådsanning från igår, det har sagt från andra att båda hennes föräldrar är iranier. Men säker är jag inte.
Citera
2019-08-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellios
Du hade nog sprungit som en råtta idet läget!

Säkert. Men jag hade aldrig försatt mig i den situationen, om han nu vill leka leken då får han leken tåla inte överge sin fru som blev avrättad för hans synder medan han sprang med svansen mellan benen ifrån sitt 2-månaders spädbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in