2019-08-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horemheb
Där får jag vara din källa. Om det inte duger så kan du säkert kolla med tingsrätten.
Tror de har lejt någon, headshot på offret på marken tyder på det. Säkert en liknande idiot som den Fouad i Hallonbergen.Psykiskt labil. Någon borde känna igen den påtända personen i filmklippet ,100%

De kommer åka fast. Detta brott är så jäkla klantigt.
Citera
2019-08-27, 23:39
Medlem
Sååå.
Den här ryggradslösa fegisen, tillika pappan till den mördade kvinnans barn måste vara slut i gemet.
Inte nog med att han torskade stora delar av rånbytet, han fick sin tjej mördad, sitt barn föräldrarlöst men det kanske absolut mest pinsamma för hans del - han FLYDDE som en råtta och istället såg sin tjej bli avrättad och sin unge flyga i marken.
Jösses, han måste vara lika avskyvärd som personerna som mördade stackars tösen.
Citera
2019-08-27, 23:40
Medlem
"vittnesförhöret" med karolin (återfinns på fup)

KAROLIN jobbar som läkare på Ortopeden/ SUS Malmö. Förhöret gäller tillståndet för FURKAN Ali med mera. Karolin berättar att Furkan har en kula från vapen kvar i bröstryggen, en kula sitter kvar nära rektum och dessutom så har Furkan splitter i vänster arm. //

Vissa tror BOKSTAVLIGEN att hon vittnat och fällt en mördare. Hon har enbart varit på förhör som läkare och upplyst om skadorna.

Vad de gäller hennes kille och att han eventuellt tagit pengarna. Vad fan gjorde han kvar här i averige då
Citera
2019-08-27, 23:40
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Han är ska eventuellt bli häktad för medhjälp till mord. Antagligen därför rubriceringen är som den är. För att de med 100 procents säkerhet vet att han inte kan vara mördaren.

Men i så fall, hur i helvete griper man någon i rättsalen så snabbt och kopplas till ett mord utan teknisk bevisning? Jag vet också att han inte är skytten men det är så ologiskt att tro att han ej varit närvarande på något sätt.
Det där får jag inte ihop. Och hade då inte media skrivit om detta redan? Personen som greps satt i rättegång?? Man har ju redan låtit modern få komma till tals etc.

Det här låter lite för otroligt i mina ögon och öron.
Citera
2019-08-27, 23:42
Medlem
Hellioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Tror de har lejt någon, headshot på offret på marken tyder på det. Säkert en liknande idiot som den Fouad i Hallonbergen.Psykiskt labil. Någon borde känna igen den påtända personen i filmklippet ,100%

De kommer åka fast. Detta brott är så jäkla klantigt.
Han var nog jävligt taggad att döda nån. Fick döda tjejen då han inte fick tag i det tänkta offret.. droger suger fett fel...
Citera
2019-08-27, 23:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
"vittnesförhöret" med karolin (återfinns på fup)

KAROLIN jobbar som läkare på Ortopeden/ SUS Malmö. Förhöret gäller tillståndet för FURKAN Ali med mera. Karolin berättar att Furkan har en kula från vapen kvar i bröstryggen, en kula sitter kvar nära rektum och dessutom så har Furkan splitter i vänster arm. //

Vissa tror BOKSTAVLIGEN att hon vittnat och fällt en mördare. Hon har enbart varit på förhör som läkare och upplyst om skadorna.

Citat:
Vad de gäller hennes kille och att han eventuellt tagit pengarna. Vad fan gjorde han kvar här i averige då
Undrar jag också hade nog dragit till Tahiland eller liknade och smält in mig i mängden så att säga!
Citera
2019-08-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artefakta
Samma kille som filmades vid mordet av BO som vid sprängningen av Hbg polishus?

https://www.expressen.se/kvallsposten/polisen-slapper-filmen-pa-sprangningen-vid-polishus/

Men det var väl Sleiman? El var denne killen en av de som var med honom där?
Citera
2019-08-27, 23:44
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Men i så fall, hur i helvete griper man någon i rättsalen så snabbt och kopplas till ett mord utan teknisk bevisning? Jag vet också att han inte är skytten men det är så ologiskt att tro att han ej varit närvarande på något sätt.
Det där får jag inte ihop. Och hade då inte media skrivit om detta redan? Personen som greps satt i rättegång?? Man har ju redan låtit modern få komma till tals etc.

Det här låter lite för otroligt i mina ögon och öron.
Bilen som brändes hade koppling till honom. Man gjorde en husrannsakan. Man hittade vapen. Han anmälde sig själv till polisen. Garanterad skenmanöver.
Citera
2019-08-27, 23:44
Medlem
Finns det bild på bo samt maken?
BE mig inte leta i tråden hade annats gjort det om jag hade hittat. Är man borta 10min har det redan blivit 50.nya inlägg.
Citera
2019-08-27, 23:45
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Undrar jag också hade nog dragit till Tahiland eller liknade och smält in mig i mängden så att säga!
Inte så lätt att bara "dra" va ska han göra med pengarna ? Han måste tvätta rånbytet först för åker han iväg med låt säga 5-6 millar i kontanter va tror du händer i tullen ? Odeklarerade sedlar, ja du kan räkna ut resten själv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Han borde inte gått dit.

Vem? Jag får inte ihop detta med tråden i övrigt.
Citera
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Han är ska eventuellt bli häktad för medhjälp till mord. Antagligen därför rubriceringen är som den är. För att de med 100 procents säkerhet vet att han inte kan vara mördaren.

Han är köpt å har ett mindre straff att vänta pga sin ålder å inte kunnat vara vid brottsplatsen dvs närvarade vid skjutningen. Behövde väl cash. De övriga vi ser, ja jag kan inte gissa.

Den som kan har mest våldskapital är Lu*as H. Kom nyligen ut.
Dock övertygad att detta handlar om Ns nya aktiviteter.

FÖR ÖVRIGA SOM INTE LÄST TRÅDEN, GE UPP FLASHBACK. Passar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in