Citat:
Blev så glad och överraskad att jag fick sätta mig ner! Detta fall har engagerat mig väldigt mycket. Fast jag aldrig känt Lena, eller ens varit i Örebro. Men avsaknaden av ett rättsligt avslut har känts så ovärdigt. Men nu kände det som att solen tittade fram bakom ett mörkt moln
))
Ja vi är många som kämpat i debatten mot troll. Flera av oss hat blivit utsatta för hot, tom dödshot, i våra försök att få fram relevant information.
Som envist vidhållit att åklagare Hising haft rätt man och som stått emot hån från en del postare här inne. Som grävt fram information och aldrig gett upp hoppet! Ni /vi är många: stort tack speciellt till Honan6 för sina fantastiska gräv-inlägg, GilGrissom för outsinlig ork att hålla koll och gräva i geosfären, och till ShHolmes för att aldrig gett upp hoppet för rättvisa för Lena.
))Ja vi är många som kämpat i debatten mot troll. Flera av oss hat blivit utsatta för hot, tom dödshot, i våra försök att få fram relevant information.
Som envist vidhållit att åklagare Hising haft rätt man och som stått emot hån från en del postare här inne. Som grävt fram information och aldrig gett upp hoppet! Ni /vi är många: stort tack speciellt till Honan6 för sina fantastiska gräv-inlägg, GilGrissom för outsinlig ork att hålla koll och gräva i geosfären, och till ShHolmes för att aldrig gett upp hoppet för rättvisa för Lena.
Vet inte vilket inlägg jag ska "välja" att hålla med men jag tillhör en av dem som engagerat mig i detta fall sedan dag ett, och i denna tråd utan att ha så mycket att tillföra själv - mer än alla tankar och känslor som många av er också haft. Är imponerad av många som grävt fram information, ringt Tingsrätten, oförtrutet hållit er/samma linje och stått pall alla troll som kommit och gått. Om inte annat, så blir man väldigt konfunderad över vilka drivkrafter en del människor har. Alltså, jag blev så chockad över att gå in här nu, väntade mig det vanliga "svamlet" mellan SM och JM, alla sidotrådar och personliga påhopp -- men utemellan har ju intressanta och relevant information poppat upp och det har man inte velat missa. Jag tackar alltså alla som kämpat, stått pall, försökt hålla linjen, varit observanta i Geocachevärlden/loggar, informerat polisen om det ni vet - jag är också övertygad om att polisen haft nytta av viss spekulation och grävande här i tråden. Helt underbart, jag tror jag tar mig ett glas vin så här mitt på dagen för att fira (ja jag firar kanske lite i förväg men jag tycker ändå det är ett stort och förväntat genombrott!) Heja heja ÅK Hilding och alla andra rättskämpar!
Ska jag nämna någon så gärna Pantzar, Honan, GirlGrissom, SH, Strof - ja det finns fler och jag hoppas ni fattar själv vilka ni är - intressant med tystnaden från vissa ..
Kram på er!