2019-08-14, 18:49
Medlem
BlueStars avatar
Ett flertal inlägg flyttade till en för ändamålet mer passande tråd:

(FB) Sälja sex som kvinna/Hur bli kvinnohora?

/Mod
Citera
2019-08-14, 20:18
Medlem
Truchosthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
Det tog ju knappt nån minut att hitta vem hon är och var hon bor.
Fattar inte hur dessa inte vågar vara litegrann anonyma iaf.

Eller dom som besöker henne. Jag skulle vara hyfsat nervös att någon jag känner bor där hon bor, utan att jag vet om det, och denne fattar direkt varför jag är där. :-)

Korrekt. Jag övervägde att skriva i recensionen att hon är ganska öppen med vad hon gör men struntade i det då det är rätt så uppenbart.
Citera
2019-08-17, 06:02
Medlem
Söker men hittar inte!

Är det någon som träffat Realpetra, Petra stockholm hetaste?
Citera
2019-08-18, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truchosthlm
Har läst i tråden men inte skrivit något än. Det här blir det första.

BeeHappy: Väldigt trevlig kvinna som älskar sex. Alltid sexigt klädd, fräsch lägenhet. Du får i princip göra vad du vill med henne och komma var du vill. ATM, DT, osv. Älskar det i alla hål och kan spruta om man gillar det. Pratglad och tittar nog sällan på klockan, jag har varit där i närmare 3h när jag bokat 1h.

SarahNightOwl En kuksugerska av rang. Dom är helt enkelt fantastiska. Tar satsen i munnen och ansiktet. Sarah är trevlig men var lite vrång när jag var där första gången. Jag tror bara hon var försiktig för det släppte sen när hon förstod att jag var seriös. Stor röv som man får smiska om man gillar det. Går fint att snacka med mellan knullen också. På det hela taget en prisvärd upplevelse.

Någon som träffat Devils Delight, PrinsessanMadeleine eller NattisKattis?

Var hittade du beehappy o den andra?
Citera
2019-08-18, 06:16
Medlem
rosasidan
Citera
2019-08-18, 12:59
Medlem
Någon som träffat cutie_pie? Tror hon bytt nick massa gånger. 25 år gör endast bilträffar i nacka...
Citera
2019-08-23, 12:36
Medlem
Tack alla ni som delar med er, o det är nu dags för mig att dela med mig av mina erfarenheter.

Har aldrig riktigt vågat träffa eskorter i Sverige men gjorde ett undantag den här sommaren och det blev 4 träffar i Stockholm, samtliga från ST. Har tidigare träffat eskorter i Barcelona (2 tjejer på Club Felina) och Bodrum i Turkiet (8 st).

Dom jag träffade den här sommaren via ST. var följande:

Cocco: Ung, kort (max 21 år) snygg blonding med tandställning. Extremt mekanisk och väldigt ointresserad. Vi klickade inte alls men hon gjorde verkligen inget för att förbättre situationen. Betalade för 60 min men gick efter 30. Rekomenderar inte henne för fem öre. Det hade även blivit ett nej om hon hade betalat för att träffa mig idag.

Eva Hot: Liten smal brunett från Holland som har bra Engelska. Väldigt vacker i ansiktet och fin fast kropp. Suger otroligt bra (DT). Väldigt trevlig och hade en härlig humor. Dock så var det en sen träff på kvällen så hon var helt slut och trött vilket tyvärr slutade med att man fick skuldkänslor och drog efter 30 min.

Larisa: Försökte träffa henne tidigare under sommaren men hon drog iväg på semester samtidigt som jag kom hem från min. Men hon dök upp igen för några dagar sedan. Hon skriver att hon är 21 men är snarare runt 27 men jävlar så snygg hon är. Speciellt nu när hon är solbrun. Välslimmad kropp med fina sillisar och en fantastik röv. Underbar fin fitta som man inte kunde hålla ögonen ifrån. Rekomenderas.

Sabrina: Eskorternas gudinna. Hennes omdöme på ST och RE talar sitt tydliga språk. Absolut det bästa sexet någonsin. Finns absolut ingen anledning att träffa någon annan än Sabrina. Hon gick med på allt man frågade efter vare sig outfit eller sex i olika positioner. Allting var topnotch och av högkvalité. Extrem gästvänlighet där hon fick en att verkligen känna sig välkommen och det var full fokus från första minuten till sista. Jag körde 90 min och det blev 90 min minnen som kommer hänga med en resten av livet. Helvete så bra och sexig hon är. Med Sabrina får du allt. En kvinna som har den perfekta kroppen, leendet, fräsheten, humöret och alltid positiv och glad. Det som gör henne unik är ju också att hon bara träffar 1 kund per dag. Så hon ger all sin energi åt 1 lycklig jävel om dagen.
Citera
2019-08-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matteocosta
Tack alla ni som delar med er, o det är nu dags för mig att dela med mig av mina erfarenheter.

Har aldrig riktigt vågat träffa eskorter i Sverige men gjorde ett undantag den här sommaren och det blev 4 träffar i Stockholm, samtliga från ST. Har tidigare träffat eskorter i Barcelona (2 tjejer på Club Felina) och Bodrum i Turkiet (8 st).

Dom jag träffade den här sommaren via ST. var följande:

Cocco: Ung, kort (max 21 år) snygg blonding med tandställning. Extremt mekanisk och väldigt ointresserad. Vi klickade inte alls men hon gjorde verkligen inget för att förbättre situationen. Betalade för 60 min men gick efter 30. Rekomenderar inte henne för fem öre. Det hade även blivit ett nej om hon hade betalat för att träffa mig idag.

Eva Hot: Liten smal brunett från Holland som har bra Engelska. Väldigt vacker i ansiktet och fin fast kropp. Suger otroligt bra (DT). Väldigt trevlig och hade en härlig humor. Dock så var det en sen träff på kvällen så hon var helt slut och trött vilket tyvärr slutade med att man fick skuldkänslor och drog efter 30 min.

Larisa: Försökte träffa henne tidigare under sommaren men hon drog iväg på semester samtidigt som jag kom hem från min. Men hon dök upp igen för några dagar sedan. Hon skriver att hon är 21 men är snarare runt 27 men jävlar så snygg hon är. Speciellt nu när hon är solbrun. Välslimmad kropp med fina sillisar och en fantastik röv. Underbar fin fitta som man inte kunde hålla ögonen ifrån. Rekomenderas.

Sabrina: Eskorternas gudinna. Hennes omdöme på ST och RE talar sitt tydliga språk. Absolut det bästa sexet någonsin. Finns absolut ingen anledning att träffa någon annan än Sabrina. Hon gick med på allt man frågade efter vare sig outfit eller sex i olika positioner. Allting var topnotch och av högkvalité. Extrem gästvänlighet där hon fick en att verkligen känna sig välkommen och det var full fokus från första minuten till sista. Jag körde 90 min och det blev 90 min minnen som kommer hänga med en resten av livet. Helvete så bra och sexig hon är. Med Sabrina får du allt. En kvinna som har den perfekta kroppen, leendet, fräsheten, humöret och alltid positiv och glad. Det som gör henne unik är ju också att hon bara träffar 1 kund per dag. Så hon ger all sin energi åt 1 lycklig jävel om dagen.
går tjejerna i Turkiet på gatan eller är det clubbar?
Citera
2019-08-23, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
går tjejerna i Turkiet på gatan eller är det clubbar?

Både och. Dom billigaste och skabbigaste står oftast lite utanför klubbarna. Dom som är lite bättre och ser ok ut är inne på klubbarna. Dom kommer fram till dig en efter en om du sitter ensam i baren. Men om du vill ha prima vara så ska du kontakta tjejer via en eskort sida. Finns flera. Jag har kört 3 från en klubb och 5 via eskort sidor.
Citera
2019-08-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matteocosta

Kan bara instämma i det som skrivs. Träffade henne tidigare i somras, och ja jävlar.. tänkte att någonting är lurt med så många bra omdömen men ack så motbevisad man blev
Citera
2019-08-23, 18:38
Medlem

tror jag också nämnt Larisa tidigare men kan bara bekräfta att detta är en kanontjej.
hon är riktigt jäkla snygg,mycket snyggare än på bilderna o jag tror hon är ca 23.
bra utförd owo o en härligt kramande mus.
trevlig o social tjej som man gärna träffar igen.
Citera
2019-08-27, 11:15
Medlem
Carmen: Träffade henne i söndags. Hon finns på ST. En blond liten tjej från Ukraina/Ryssland. Tyvärr ser hon bättre ut på bilderna. Erbjöd varken OWO eller duscha tillsammans som hennes profil indikerar att hon ska göra. Trots det så sög hon väldigt bra. Grym på att kyssa. Ville byta position för ofta enligt mitt tycke. Efter 30 min var jag varken nöjd eller besviken.

@Sandhamn2010 om du fick välja att göra ett återbesök hos Emma_Andersson eller Larisa, vem hade du valt idag? Bortsett från att ni inte klickade dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in