2019-08-27, 10:35
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
BRA JOBBAT!!!

Jag måste säga att jag inte trodde att denna dag skulle komma så snart.

Det känns skönt också att smutskastningen mot inte bara L*ena men också mot hennes son nu uppför.
Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt att måtte detta ta slut någon gång.

Lider dock med SDs barn... och HD.
Nu väntar en tung tid för dom som är oskyldiga.
Citera
2019-08-27, 10:36
Medlem
Äntligen! Har ju följt detta fall sedan början och inte tvivlat en sekund på att rätt person har varit under luppen. Vad säger alla tvivlare och SD-sympatisörer nu då? Han har varit MGM hela denna långa tid och nu slutligen har man vad det verkar, lyckats binda honom vid det fruktansvärda mordet
Citera
2019-08-27, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, det är skönt att fel ibland!

Nu får man hoppas att det snart är ett åtal som ligger och väntar...
Jag hoppas också att alla som tror att ÅK är "svag" har fel och att indiciekedjan är lika stark som i några andra fall jag har följt!

Jag vill nog tro att ÅK är säker på sin sak!
Vilken befrielse för familjen Wesströms, men sorgligt för barnen D.

Blir intressant att följa! Som GW brukar säga vanligt hederligt utredningsarbete.
Citera
2019-08-27, 10:38
Medlem
T34Panzers avatar
YESSS!!
Jag visste det!
Citera
2019-08-27, 10:39
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Jepp, ibland så känns det faktiskt skönt att ens svartsyn inte vinner, ska bli intressant att läsa FUP och se vad som de har kommit fram till, tror att de har en indiciekedja men knappast några rena bevis.

Men som sagt, den här gången måste de ha på fötterna.

Ok, svartmålare.
Om du tror att de måste ha på fötterna denna gång, då borde det väl vara troligt?

För, vad skulle vinsten vara att häkta någon på sannolika skäl, om det inte låg ett åtal inom synhåll? Efter så här lång tid i frihet, menar jag?

Visst, han kan ju ha varit ute och snackat med grannar osv som han kan ha misstänkt som kunde var vittnen...
Citera
Medlem
Äntligen! Jag hoppas ingen (anhörig) tar illa upp när jag skriver att det var min bästa födelsedagspresent!
Citera
Medlem
Enorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anje
Hej!
Jag har inte haft kontakt sedan första infon. Ska se om jag kan få veta mer. Det borde vara ute i media snart tycker jag. 🤔

Hej Anje!

Jag ser nu att na gått ut och bekräftat denna uppgift. Anhållen på SANNOLIKA skäl!!!

Vi får hoppas att det är "vattentätt" och INTE ett desperat försök att med indicier fått till stånd sannolika skäl
Senast redigerad av Enorm 2019-08-27 kl. 10:42.
Citera
2019-08-27, 10:40
Medlem
Har de även plockat in de möjliga medhjälparna HD och JG? De kan ju omedvetet eller medvetet ha undanhållit uppgifter de haft kännedom om.
Citera
2019-08-27, 10:41
Medlem
flixa81s avatar
Ja det visste jag ända från början!
Skönt att de äntligen lyckats lägga pusslet och gripa honom på sannolika skäl!
En tanke till Lenas anhöriga idag!
Låt henne få upprättelse nu!
Citera
2019-08-27, 10:41
Medlem
Champagneoclocks avatar
Helt övertygad om att det är teknisk bevisning som nu framkommit. Åklagaren skulle aldrig våga köra en vända till och få släppa SD. Det är case close nu. Det är bara för SD att hoppa i flippflopptofflorna för en ansenlig mängd år framöver.
Citera
2019-08-27, 10:42
Medlem
Kan ju också vara så att de inte vetat något, men upptäckt saker i hemmet eller liknande och sedan hört av sig till polisen så de kunnat binda MGM still brottet. Hoppas det i alla fall. För äckligt om de vetat men mörkat.

Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Har de även plockat in de möjliga medhjälparna HD och JG? De kan ju omedvetet eller medvetet ha undanhållit uppgifter de haft kännedom om.
Citera
2019-08-27, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
BRA JOBBAT!!!

Så bra jobbat inte att förglömma
Den De som inte orkade bära det inombords längre.
starkt gjort av er🙏

Får vi se fler gripande😅 Jag vill tro att vi får
göra så.

Ni tro väl ändå inte att HD samt JG inte
har något med mordet att göra?

En eloge till polisen samt åklagaren kör hårt
Åsa ända in i kaklet nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto