2019-08-26, 21:39
Medlem
likeets avatar
R*ymon Hakim verkar va BOs bror ?
Citera
2019-08-26, 21:39
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Är det ingen som undrar varför inte manen som stod bredvid BO reagerade mot GM ?

Jo! Varför ingrep ingen? Det var ju jättemånga vittnen. Och gärningsmannen sprang runt som ett förvirrat får. Varför tog ingen fast honom? Han hade precis avrättat en kvinna med ett barn i famnen.
Citera
2019-08-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Jag ser det lite mer hoppfullt:
Inte ens i Malmö är det accepterat att avrätta en kvinnlig läkare med barn i famnen mitt på dan.

Jag vet inget om BO personligen, men större symbol för kompetent omhändertagande kvinna kan jag knappt tänka mig. Det är ovärdigt hela Norden om GM eller anstiftare kommer helt undan.

Fel. Mannens heder inom arabvärlden kan stiga och sjunka. Männen kan återupprätta en heder. Kvinnors heder däremot kan aldrig stiga eller återupprättas. Den kan bara avlivas. Hur mycket tror du en kvinnas liv är värt i en afghansk "pojkes" värld? - Inte mycket mer än en hund. 5000 kr räcker.

Det är ingen nazistrasist som säger detta. Det 'är vad vetenskapen säger. Problemet är att våra politiker och media absolut inte tål sanning. - Hur mycket sanning tål tex Familjen Bonniers och Löfven? Inte mycket vill jag mena.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2019-08-26 kl. 21:48.
Citera
2019-08-26, 21:41
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
https://stalkfest.com/account/karolinhakim/2987691239/

Såg redan en länk till hennes LinkedIn. Blev förvånad när jag såg att hon var en läkare.
Instagramkontot eller vad det nu var, är låst.
Kanske fanns det bilder där som kunde ge en del förklaringar?
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Är det ingen som undrar varför inte manen som stod bredvid BO reagerade mot GM ?

Jodå det har tagits upp i tråden och spekulerats i om det är han som beställt avrättningen
Citera
Medlem
JackSm1ths avatar
Alla tycks ha någon koppling till någon kriminell eller ett tidigare grovt brott i Malmö. Här verkar det vara som att flera personer i detta mord har en massa kopplingar till mord, rån, kriminella falanger, organiserad brottslighet osv. Herregud!

Nu ska politikerna förhandla om budgeten för nästa år och det snackas om friår och andra reformer. Vad sägs om ett friår från mord, gängskjutningar, bombdåd, skottlossningar på öppen gata?

Okej, fel forumdel.

Har jag missat något? Var offret läkare?
Citera
Medlem
Jag blir äcklad av politikernas ojjande på medier. Vi anser att vi inte betalar dem för att kommentera och tycka på nätet, utan för att bedriva effektfull politik. Något de så jävla uppenbarligen inte är kapabla till då de senaste årens resultat syns numera gång på gång i nyheterna.

Förövrigt bra att de släpper opixlad GM på film. Är GM i videon maskerad för ansiktet, eller är han svarting? Svårt att se pga upplösningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Bilen som blev hämtad "TJN201" är väldigt lik den som blev filmad av en tittare när skytten var nära!! den.

Jag tror nog inte att den har med saken att göra.
Den tillhör:

Chrxxxx Phxxx Clixxxx Pxxx Moxxxx-Evxxxx

1952xxxx-XXXX

Sergels väg 13 . lgh .xxxx
217 57 Malmö

Tel: 040-xxxxxxx

Alla xxxx är dolda för att skydda de oskyldiga!

Kolla själv här: https://biluppgifter.se/fordon/TJN201
BO bodde på 13C lgh 1102
Senast redigerad av nbsp 2019-08-26 kl. 21:47. Anledning: *ändrad till 13C*
Citera
2019-08-26, 21:42
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jo! Varför ingrep ingen? Det var ju jättemånga vittnen. Och gärningsmannen sprang runt som ett förvirrat får. Varför tog ingen fast honom? Han hade precis avrättat en kvinna med ett barn i famnen.

Jag tror du besvarade frågan själv. Mannen var beväpnad.
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Citat:

Kan vara för att gärningsmannen hade en pistol och just hade skjutit ihjäl någon med denna. Geeeez. "vArFöR InGrEp iNgEn"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Detta gäller inte svartsjuka. Följer ingen logik eller tidigare exempel. Heder på sin höjd, men ej svartsjukedrama.

Sedan; varför man gav sig på henne istället för N kan ju vara för att han vet var bytet från rånet finns. Dödar man honom lär man ju ha noll chans att se röken av pengarna.

När skedde rånet som gav 62 miljoner? När fick vi nya sedlar? Jag vet inte exakt, men chansen att de där pengarna är värdelösa nu, är stor.
Citera
Medlem
Citat:

Det går helt emot den svenska mentaliteten, vi låter det ske och räknar med att samhället fixar allt. Möjligen blir vi lite irriterade men fortsätter rösta för mer av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in