2019-08-26, 20:33
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Varför reagerar alla så mycket kraftigare när en kvinna dödas, kvinnor är trots bär trots allt större skuld till detta då de röstar för det i högre utsträckning.

¨Tänk till lite. Hon skjuts på en öppen gata med en bevis i sin hand. Det är mer onormalt att inte reagera kraftig på ett just sådant mord.
Citera
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Jag är också inne på det som några nämnt, just detta att hon är läkare kan vara nyckeln till mycket. Kanske har hon försökt berätta sanningen för någon myndighet och det gör man inte ostraffat i de sinnessjuka klankulturerna. Alltså vilken sanning vet jag inte men... Har hon sagt för mycket, försökt ställa något till rätta? Så jävla äckligt att bli mördad för en sån sak. Ja verkligen bara spekulationer här från min sida men vad som helst kan ju hända idag, rättfärdiga människor få en kula i huvet, vem vet vilken lättkränkt mena-it som blivit ”trampad på tån”?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Varför reagerar alla så mycket kraftigare när en kvinna dödas, kvinnor är trots bär trots allt större skuld till detta då de röstar för det i högre utsträckning.

För att det är ovanligt och att hon bar på sitt 2-månader gamla barn. För att det hände lite efter 10 på en måndag med fullt med vittnen plus att det hände i de mer "svenska" områdena i Malmö.
Citera
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monologpolisen
(FB) En skjuten på Sergels Väg i Malmö 26/8-2019 (kvinna avliden)

En läkare? Det var som fan. Har inte läst igenom hela tråden, missade den informationen helt och hållet.
Citera
2019-08-26, 20:34
Medlem
för att döda rykten
• BO var måltavla
Varför
• vittnat i mord rättegång
Vilken?
• den mot Isak, skedde idag.
Maken?
• inte haft med kriminalitet att göra sedan avtjänat straff för rån i Danmark
• skjutning har skett på nattklubb i Malmö pga avvisning.

• bo död av skott i huvudet, barnet oskadd
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Vad jag menar är att jag inte tycker synd om henne, trots att median skriver "mamman blev dödad" etc.

Hon var helt enkelt en kvinna som tänkte med fittan. Varför liksom välja en kriminell man framför en vanlig man. Hursomhelst så hade hon levt idag om hon gjorde det. Men nope hon måste bara hon måste ha den kriminella typen.

Men håll käften någon gång! En kvinna är mördad med sin bebis i famnen, att du rättfärdigar det visar på vilket psyko du är inget annat.
Citera
Medlem
Jaghettepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babi.
Heder existerar i manus script i HollyWood filmer men i verkligheten handlar allt om en grej och det är CASH is KING. Den med störst plånbok har övertaget och då är mord en piss i havet speciellt i Sverige då det är enkelt att komma undan med det.

Den som håller tillbaks och gärna bjuder på fika utan att nånsin äta någonting nån annan bjuder på har övertaget.

Du kommer förstå när du blir äldre..
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
För att i vänsterblivna Sverige så är kvinnor och invandrare mer värda än vita män.

I de flesta högkulturer/högempatiska kulturer är kvinnor och barn mer skyddsvärda än män ja. Bara i våldtäktskulturer och typ Afrika som kvinnor inte är det. Jag är höger, konservativ och nationalist och självklart är en kvinna med barn mer skyddsvärd än en man. Mannens uppgift är att skydda kvinnan och barnet.
Citera
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Idag så vet dom flesta kriminella att är man under 18 år så blir straffet för ett mord max 4 år på ett ungdomshem

Men de kriminella förr (svenska kriminella) borde väl ha haft viss koll på brottsbalken dom också?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babi.
Men vem är riktiga fienden då om maken, carolin och barnet gick hand i hand och rätt som det kommer en tanig kille fram och avrättar carolin framför sin make. Sen läste jag att vittnen berätta att maken sprang iväg för skydda sig själv istället för stå kvar som en MAN och ta hand om sin fru och spädbarn. Vilken make gör så här...

maken är inblandad men på vilket sätt har ingen aningen om

Det du läste att han skyddade sig själv, får du allt verifiera. Länk? Är det sant så är det en riktig fegis.

Det kan vara så att de sköt kvinnan för att varna mannen, "lek inte med oss, se vad vi kan göra". Den här gången mamman till ditt barn, nästa gång ditt barn och nästa gång dig själv. Eller nåt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Hoppas fanskapen går skyttekurser åtminstone så de kan sikta på dem de är ute efter. Men det är klart, tragiskt nog så har redan många oskyldiga fått sätta livet till. Som den här stackars mamman till exempel.

Nu krävs det ju registerutdrag för att få skjuta i en klubb och jag har svårt att denna skytt var en förstagångsförbrytare. Vidare kan man ju faktiskt inte veta att hon är ett oskyldigt offer.
Citera
2019-08-26, 20:35
Medlem
Kluffs avatar
Åhfan, nu verkar de bärga bort den vita bilen. https://www.youtube.com/watch?v=U1OWeyYdRm8&feature=youtu.be
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in