Citat:
Ursprungligen postat av
Foreknowledge
Säkert beställningsmord, alltså någon annan, troligen en utrikes medborgare tog beställningen.. sen drar han tillbaka hem med båt eller vad det nu finns nere i Malmö
Kvinnan har innan hon blev mor förmodligen varit med mannen som är yrkeskriminell grabbarna har förklarat för mannen att han måste göra sig av med henne då hon anses vara en fara för deras verksamhet och då mannen inte kunnat lägga sitt svarta cv åt sidan och hans ursäkter "att han ska lämna henne" blev för många gjorde att tiden rann ut..
Barnets ålder visar på att mannen till barnet mycket väl kan vara inblandad i mordet, man har låtit mamman ha lite tid med barnet och sedan dödat henne, vapnet som användes är 100% en glock man ville säkra hennes död..
Mördaren yngre under 25 kanske till och med 20 för att inte åka dit och utnyttja den svenska lagen...
Det här visar på en sak enbart att polisen förlorat kontrollen totalt och nu är en mamma död och ett barn utan sin mor...
Pappan och sonen låter man leva kvar i hopp om att pappan till barnet ska ingå i den nya familjen..........
Om jag arbetat som polis hade jag slått in pappans näsa och förklarat att han är den största fittan som gått på denna jorden och sedan skjutit han och skyllt på kriminella.
Allt är hans fel mamman har suttit där höggravid och bevittnat affärer mm......
Så tror jag det har gått till.....