2019-08-26, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1954
Söker man på Carol*ne B*ondell som är skriven på den vägen på Facebook får man upp en Cha Carolin* som ser ut att vara konvertit

Edit: En kommentar från en släkting på profilbilden ”påväg till nytt liv (hjärta) med varandra”

Kommentaren är skriven för 45 veckor sedan. Snälla kolla er fakta innan ni postar om ni vill bidra seriöst till tråden
Citera
2019-08-26, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Hon är stendöd dog redan på plats. Halva hjärnan var utrunnen.

Tragiskt.

Svenska kvinnor bör välja pojkvänner med större omsorg.
Citera
2019-08-26, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hann du uppfatta vem de två andra skadade är? Var de med henne eller var de bara på fel plats vid fel tillfälle?

Bara kvinnan som låg på marken,måste vara barnet och en chockad make/pojkvän
Citera
2019-08-26, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreekWolf
Ok då antar jag att ni är vänner på Facebook för jag kan inte se något. Men jag litar på dina ord. Då är helt enkelt C*roline Bl*ndell avskriven.

Vem är då BO?

Såg också precis att inlägget är anpassat bara för vänner, hade annars länkat.
Citera
2019-08-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Citat:
Söker man på Carol*ne B*ondell som är skriven på den vägen på Facebook får man upp en Cha Carolin* som ser ut att vara konvertit

Edit: En kommentar från en släkting på profilbilden ”påväg till nytt liv (hjärta) med varandra”

Kommentaren är skriven för 45 veckor sedan. Snälla kolla er fakta innan ni postar om ni vill bidra seriöst till tråden

Jag vet. I efterhand förstår jag att det misstolkas. Menade mer att kommentaren låter som att kvinnan haft ett stökigt liv tidigare.
Citera
2019-08-26, 12:32
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceJ
Om det stämmer att mannen var måltavlan men att de dödade kvinnan istället så är det kanske ett beställningsjobb alternativt en hämndaktion?

Vad vet vi om mannen? Kan han ha varit inblandad i MMA-fighten vid Heleneholm förra veckan?

Kan mannen vara åklagare eller domare kanske?
Citera
2019-08-26, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Hon är stendöd dog redan på plats. Halva hjärnan var utrunnen.

Står ingenstans att hon är död!
Citera
2019-08-26, 12:33
Medlem
dnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirker
Såg också precis att inlägget är anpassat bara för vänner, hade annars länkat.

screenshot och maskera namnet en snudda?
Citera
2019-08-26, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
En attack mot en muslimsk kvinna? En ny Peter Mangs? En av Breiviks soldater?

99% av morden och skottlossningarna i Malmö begås av invällarna mot invällare.
Citera
2019-08-26, 12:34
Medlem
Citat:
Jag vet. I efterhand förstår jag att det misstolkas. Menade mer att kommentaren låter som att kvinnan haft ett stökigt liv tidigare.

Jag tolkar det mer som att det är en bröllopsbild och någon önskar brudparet all lycka till ett nytt liv tillsammans, men visst, överanalyserar man gärna så kan man nog komma fram till din slutsats också.
Oavsett, dåligt att spekulera å det sättet nu när det framkommit med all säkerhet att kvinnan inte är BO.
Citera
2019-08-26, 12:36
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Kanske inte är därför men troligare att hon rör sig i kretsar som är lite Shady MEN dödsstraffen som gängen delar ut har ingenting med verkligheten att göra de tror att det är en film och polisen kan inte mycket göra oga alla världsfrånvända politiker.De borde sett det här komma redan på 90-talet men de gjorde inget åt saken och nu är det försent! Stackars barn som förlorat sin mamma! så onödigt!
Det här mordet på en kvinna med barn är ju också ett "förnedringsmord". Man vet att hennes familj är helt tandlös helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av gubbasatan
Så som han agerade i chocktillstånd så är han nog knappast inblandad.
Jag har mycket svårt att tro att mannen varit inblandad. Det kan fortfarande vara hedersrelaterat. Det är inte omöjligt att mannen också blir skjuten snart.

Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Det behöver inte betyda något. Min far skrek "De har skjutit Palme!" när han hämtade tidningen den 1 mars 1986.
Finns han vid liv fortfarande och kan berätta vilka det var?

Sammanfattningsvis visar idag Malmö en ny lägsta nivå för Sverige. När vi tidigare behövt stå ut med handgranater inkastade i barnrum, mord på öppen gata och vansinnesfärder i centrala staden så har nu Malmö levererat en avrättning av kvinna med spädbarn.

NÄR RÄCKER DET? VAR GÅR SVENSKARNAS GRÄNS? OM INTE NU, NÄR?
Citera
2019-08-26, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Står ingenstans att hon är död!

Anhöriga måste väl informeras först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto