Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Det kan vara "farligt" att tvinga sig på någon. Bristande omdöme är alltid en riskfaktor vare sig det är kvinnor som dras till grisiga män eller machomän från öststaterna somjobbar på taken utan säkerhetslina. Lagstiftningen medger viss användning av våld i vissa situationer, oavsett kön har man rätt att försöka freda sig från olika slags umgänge etc man inte önskar. Hade du varit lika bekymrad om LW varit mannen som försökt tvinga sig kvar i bilen efter nekats om inbjudan till nattfika? Eller är beteendets svinaktighet beroende av vad personen har mellan benen?
Nej nej ,spelar ingen roll vilket kön den som tvingar sig kvar har ....om en person inte vill så är det så ,bara att ta och inse och säga hej och gå ...
Sen vet ju inte jag om det funnits någon slags deal mellan dessa två ; att om du vill ligga SD ,så får du lov att fira mig på min födelsedag ! Det som jag undrar över är varför allt skall ske så sent på nätterna ?
Varför kunde hon inte bjuda in honom på födelsedagsfika vid tidig kväll istället ?
Det är ju det här som visar att hela deras såkallade förhållande ,snarare träffar ;att det inte var till gagn för någon utav dem.